Gå til innhold

Hva er dine pms symptomer? Jeg har en hel haug!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mine pms... (veldig likt gravidsymptomer da...)

Trøtt

Kvalm/uggen i magen

Kjennes som en liten ball inni magen ( med noe smerter/kramper)

supre ømme bryst

voksende bryst (og harde som fotballer noen plass, og myke andre)

Smerter i korsrygg (er noe jeg også har tilvanlig)

Men denne gangen har jeg vondt i bekkenet også.. Var på treningssenter og tok en sånn legg press (der man trener innsiden av lår - presser beina sammen) Når jeg har gjort det sist uke (uke etter el) Fikk jeg kjempe vondt i bekkenet, som noe smalt og smerten var veldig framtredende. Greide ikke gjøre øvelsen skikkelig, kun med 10 kg på gikk det tålelelig bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hå!

Min pms:

-Kjempeømme, sprengte bryst (tror jeg går opp en størrelse i dagene før mensen.. helt sprøtt). Det begynner å gjøre vondt i dem ca en uke før mens

-svært sugen på godteri i dagene før

-kanonvondt i magen dag 2 med blødning

-kjempesur en av dagene før(men kun en dag heldigvis :-D hehe)

-etpar kviser(men de pleier egentlig å dukke opp under EL når jeg tenker meg om..)

Skrevet

Mine sympyomer=o):

*Kvalm

*Sliten, rastløs

*Mere Kvalm

*er øm nederst i magen, over skambeinet,

*kriblinger i magen..hehe...kan være noe annet..

*på do støtt og stadig.

*begynner å få løs mage (kanskje på tide å ete litt jern) =o)

*Sliten i ryggen/korsryggen og i sidene...

*kjennes ut som om mensen skal snart komme...

* Og enda mere KVALM...=o(

Er blitt litt kvalm nå..Har vært det i noen uker, men tror den første uka var pga trekking i muntlig eksamen i Norsk, engelsk og naturfag. Kom opp i norsk, fikk 3..kjempe bra til å være meg..hehe...

Men nå i den siste uken så har kvalmen gradvis tatt seg opp...Hadde EL, ifølge Fertility friend (temper), på dag 17...En dag over forrige syklus, men da fikk jeg mensen 8 dager etter EL...Nå er jeg 8 dager etter EL og ingen mens...Men kjennes ut som om den skal komme.. Hadde utflod i går, bare en gang, som var klumpete og litt rosa...Trodde spotingen var begynt men kom ikke noe mer...Snodig...=o)

Så hvis jeg skulle hatt samme syklus som sist med 25 dager bare så har jeg IKM i dag...Men har satt meg opp på IKM den 27/6...men tenkte å teste på fredag og er den neg og mensen ikke har kommet, så blir testing når jeg kommer hjem fra ferie...=o) Kan ikke teste når jeg er på ferie, for svigermor er med, men vurderer veldig med å ta med en test, just in case..

Hehe..ble lang dette...=oD

Hvordan går det ellers med deg da Glajent@?

klem

Skrevet

jeg er ikke så mye plaget, men symptomene begynner allerede på 5. dag med ømme bryst som blir ømmere for hver dag til jeg får mensen.

begynner også å få kviser fra ca 5. eller 6. dag. bare bittesmå..

begynner å spotte 2 dager før jeg får mensen, blir oppblåst og dårlig i magen og Ekstremt hormonell og griner og hisser meg opp for den minste lille ting.

og menssmerter da.. fra noen timer før jeg får mensen og som varer i ca 36 timer..

Skrevet

Mine symptomer:

- Det er snart torsdag (da kommer mensen)

-Så i dag spotter jeg litt

-Og i morgen og fredag vil jeg kanskje være litt sliten i korsryggen....

-Pluss at jeg av og til har lyst på sjokolde noen dager før mens...

Får nesten litt dålig samvittighet når jeg leser hva dere andre sliter med.....

Men? Er det egentlig i dag, da spottingen starter, eller i morgen som er første dag i syklusen?

Skrevet

de dagene du spotter regnes ikke med. det er den dagen du får blødning med friskt blod som er første mensdag.

Skrevet

Skal ikke ha mens før om 8 dager, men merker det allerede med dette:(

-ekstremt dårlig humør og deppa

-ømme pupper (bare litt)

-masse murring

-generelt sliten

Synes det er dårlig gjort at jeg skal slite med pms så lang tid før TR og har også 5dg smerter rundt EL. Æsj- booooooring. Men vondt i bekkenet høres jo veldig gravid-aktig ut:) Det gjør i grunnen de andre sympt. dine også. Lykke til, håper det er din tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...