Nit@™ Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hentet fra boka Supermamma: Ikke gi opp kjære menn. Det er håp. Vi kan vekkes til liv. Vi må bare lures og lokkes. Forholdene må ligge til rette. * Klærne er brettet * Regntøyet hengt opp * Bleier og smokker er innkjøpt til barnehage¨n * Støvlene er til tørk til morgendagen * Jeg har tatt opp brød *Youghurt er på plass i kjøleskapet * Jeg vet hva jeg skal ha på meg i morgen * Presentasjonen er i havn * Vi lever i en harmonisk verden * Jeg har fortsatt samme mann sist jeg sjekket * Barna sover Tid er tid, og tiden er bare vår. Det er bare det at barn er aldri så våkne som når de voksne skal "sove" ;o)
Rusketuska Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Haha;) Sant nok ja )) Det er slik vi er ) Jeg anbefaler forresten alle å lese en bok som heter ; " Menns Hemmeligheter"... Husker ikke hvem forfatteren er... da jeg har lånt den bort til gubben... ( som for tiden bor i en campingvogn ) Men.... der står det meste om oss!! Og om dem!! )) Boka er MYE bedre enn " Mars og Venus" som har vært så populær ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå