Gjest ღ♥star♥ღ Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Når kommer pengene for de som får tilbake på skatten?? Jeg fikk sms av skatteetaten i går om at jeg kunne se på oppgaven på nett, men betyr det at jeg får pengene nå? Reiser bort i morgen tidlig og hadde vært greit med de ekstra kronene! Takk for svar
Lene 1. Mai Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 På skatteetaten sine sider står det at skatteoppgjøret blir sendt ut til de fleste 22. juni.
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 hvor kan man finne ut hvor mye man evt får igjen?? Måtte fikse på selvangivelsen, så jeg aner ikke om jeg får baksmell eller penger tilbake. Nyskjerrig jaaa!!
Lene 1. Mai Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 "Skatteoppgjøret er klart fredag 22. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter" står det. Dvs vi får det i neste uke en gang vil jeg tro...?
Gjest ღ♥star♥ღ Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Håper virkelig det kommer nå på fredag hvis ikke blir det en "billig" ferie tur!..
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 www.skatteetaten.no Der finner du veiledning til hvordan du sjekker oppgjøret ditt. (Du må ha personnummeret og en av de kodene som står på selvangivelsen. Eller du kan bestille kode levert på sms). I trondheim sto det at utbetalingene vil foregå fra uke 26.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Dette stod på skatteetaten.no: OBS: Skattepengene blir overført til bankkonto eller sendt på utbetalingskort i løpet av uke 26 (25.juni – 29. juni). Vær oppmerksom på at ikke alle skattytere får skatteoppgjøret i juni, noen vil først få det i oktober. Håper de kommer fredag...
Lene 1. Mai Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror ikke selve pengene kommer på fredag, bare papirene over hvor mye man får/skal betale. Utbetalingene kommer så noen dager etter.
Gjest ღ♥star♥ღ Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Da kommer nok ikke pengene før i uke 26 nei.. Søren å! Først måtte vi ha bilen på verksted en gang, så gjorde mekanikeren noe feil og vi måtte ha den på verksted igjen, så røk stekovnen.. Mesteparten av pengene vi skulle ha til turen røk med til det, men da får vi bare være fornuftige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå