sjettejuli Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 trenger alle mulkige gode råd på veien! kjører opp om 2 uker, sikker på at jeg stryker. Måtte alle trekke et sånt "kort", der du må forklare/vise diverse ting?
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 lurer på det samme.. skal kjøre opp på tirsdag 26 kl 13.50:))))) gleder meg så innmari, håper sensor tar hensyn til at jeg er høygravid:) tenkte å spille litt på den;)
summer85 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 4 år siden jeg kjørte opp da, men ja jeg måtte trekke slik kort, med 2 spørsmål på som jeg måtte svare på..
FrøkenSprøken Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Ja, man må trekke et slikt kort, men de er ikke så vanskelige å svare på, og jeg er VIRKELIG ikke praktisk anlagt;) Kjørelæreren min tok en rask gjennomgang like før eksamen, og det var mer enn nok. Blir bare spurt om hvordan du bruker klimaanleget, hvor batteriet er, hvordan du åpner pansret, hvilken dekkdybde som er påbudt+++ Dette klarer du nok! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå