Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Angående leie/bevegelighet: H (hodeleie, det skjønner jeg) ch. hva betyr ch? Noen som vet?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Nix, det der skjønner ikke jeg i hvertfall... på helsekortet står følgende forklaringer: H= Hodeleie S= seteleie T= tverrleie B= bevegelig F= festet Ch står det ingen verdens ting om... beklager.
tjorven 1 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Det er ikke bare initsialene hennes da? hvis det er noe hun har skrevet?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Nei....men det står litt utydelig....så det kan bety noe annet. men jeg synes ikke det ser ut som en B eller en F... Merkelig...får spørre neste gang.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Kan det se ut som et 6 tall ? I formen lissom... ? Hvis du ser for deg seks tallet over her, både slik det står nå, og hvis man speilvender det... Prøv å tenk at det skal vise hvordan babyen ligger... "Rundingen" i tallet, er hodet, den krumme delen oppover er ryggen, og på toppen av sekstallet er beina.... Klarer du å se det for deg ? (Jeg suger på forklaringer altså...) Min jordmor bruker et slikt "seks-tall" for å vise på hvilken side babyen har ryggen mot (høyre eller venstre). Hvis babyen har ryggen andre veien, så blir "sekstallet" speilvendt, og får buen på høyre side..... Kan det være et slikt tegn ? hadde den ligget i seteleie ville de sikkert tegnet opp noe som ligner et ni-tall, for da er jo hodet opp..... 9 (eventuelt speilvendt hvis ryggen er mot venstre)
beibiboom Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror Lille Panda har forklaringen her! Det kan sikkert se ut som noe "ch"... Det er slik de beskriver leiet hos meg også!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Høres ut som det kan være det ja Takk for svar! Klem HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå