Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 liker ikke kaffe så te passer bra...men bor ikke i rana da...litt lengre sør..
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 maatte bare hoere sjoenner du. syns det er saa spennende det du gjoer her inne. jeg blir saa fasinert over at noen kan se saann. var vell mest derfor jeg lurte paa om du var her i naerheten. ville bare gi en klapp paa skulderen siden du tydeligvis har hatt litt motgang i dag med at folk klager paa snillheten din. uforskammet!! tihi, et voksent ord som jeg saerdeles sjelden bruker!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 ble jo litt nyskjerrig vettu...kunne tenke meg te besøk hehe...bor jo litt utafor så er alltid gøy med besøk...hehe
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 vell, jeg kan overaske deg en dag! drar med lillegutt paa leting etter deg! hvor langt unna snakker vi? jeg sitter jo bare her uansett....med en unge paa armen til enhver tid! kose kose kose
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 jeg sitter 3 min fra vefsn lufthavn...heter jo ikke det men ok...da vet du sikkert hvor jeg bor...
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 hihi okey! joda, da har jeg en anelse. skal kjoere forbi om 2 uker, da skal vi paa ferie! skal holde inne hornet i det omraadet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå