Gå til innhold

Barnesete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere kjøpe nytt sete eller kjøper dere et brukt ett?? Er så veldig i tvil denne gangen,må kjøpe sete m base for det passer i midten da dette er barn nr 3.Har leid før ,men er faktisk billigere å kjøpe ett selv.Men på finn skal de faktisk ha nesten full pris på disse setene.Skal se i svergie.Der har jeg hørt at det er billigere i allefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk kjøpe av noen veldig gode venner.

Der er vi bombesikre på at setet ikke har vært med i ulykker o.l.

Hadde ikke kjøpt av noen jeg ikke kjenner, da hadde jeg heller investert litt ekstra i et nytt.

Skrevet

vi kjøpte et nytt vi, betalte 2700 med base for et reacaro young profil pluss sete...fikk 15% rabatt!

synes det er greiest med et nytt så vet man hva man får og at det ikke har vært ute for kræsj o.l=)

Skrevet

Mor og barn har kapanje på grako sete m base til 1500kr.tenkte på det da.Det var iallefall en grei pris.Litt redd for å kjøpe brukt for man veit faktisk ikke hvordan de har blitt håndtert,hvis man ikke får kjøpt av noen venner somsakt!

Skrevet

Vi har kjøpt nytt.

Kan ikke tenke meg å kjøpe brukt. Helst ikke av kjentfolk heller.

Det er jo ikke bare kræsj som kan skade stolen, men også dårlig behandling eller feil temp.

Vi har kjøpt et maxi cosi cabriofix med base. Betalte ca 2500kr.

Vurderte også acta sitt. Det er jo mye billigere.

Men ikke passet basen i bilen vår. (For bred og for kort) og jeg synest babyen satt mer ukomfortabelt der.

(Prøvde med ei niese)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...