Gå til innhold

Ti grunner til å signere med samme nick (nesten) alltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Du utarbeider deg en profil og et ry på forum slik at folk kjenner situasjonen din og tonen din generelt

2) Dermed får du også venner her inne etterhvert

3) Skjer det noe vanskelig får du masse støtte, skjer det noe fint roper mange "hurra!"

4) -og påstår noen at du farer med løgn får moderator øyeblikkelig femtito eposter som hudfletter vedkommende

5) Folk vet hva du har spesialfelt, og "roper" på deg når de trenger hjelp

6) Det samme gjør dine venner, fordi det er koselig å prate med deg

7) Det er deilig å søke på sitt eget nick og få mange hundre treff

8) -spesielt hvis de fleste er positive, koselige meldinger

9) Du slipper at du får femten svar om at "vi kan fremdeles se profilen din", fordi du ikke har peiling på å forandre nick på hele kontoen din, *flaut*

10) Og hvis du en gang hvert jubelår skal spørre om noe driflaut så kan man jo spørre anonymt i spesialfora ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant nok. :-)

Skrevet

hehe så sant så sant...forresten pappaen til M har sett på rumpa mi...og det er nok det vi trodde...

Skrevet

hahahaha, den har vi jo alle sett, hahaha...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hmmm...nr 3 stemmer nok ikke alltid hos meg. Når visse folk her ser at det er jeg som klager på barnefar fordi jeg har det vanskelig så er det alt annet enn støtte jeg får. Men skriver under med nick uansett for flesteparten er jo greie!:-)

Skrevet

Enig med deg. Føler ikke at andre nick er "meg".

Skrevet

det er ganske så riktig det du sier der ja...=)

Skrevet

men, det er et annet problem som iallefall jeg har hatt. det er når folk blir litt opphengt i nicket. jeg får litt klaus hvis folk blir veldig opptatt av meg så kan vel ligge der at jeg føler det som et problem, men er litt slitsomt med folk som 'roper ' på en konstant overalt ( hadde en både her, på msn, mail osv osv). hyggelig med kontakt altså, men ikke når det medfører at en selv trekker seg unna og helst ikke har på feks msn.

er her en god del mindre pga bla det

Skrevet

Signerer den!

Har fått en del venner her inne:)

Hilsen

the one and only -

Skrevet

Skifter til sá mange nick jeg vil uten at du skal bry deg - KJERRING!!

Skrevet

Sant nok :-)

Men har til gode å oppleve mange hundre treff, når jeg søker på nicket mitt... Ikke alle som er så poppis som deg, Expat :-)

Skrevet

Det er vel fordi folk husker hvordan mitt staves ;)

kort, vettu!

Forresten, det har vært en del reflukstilfeller på amme i det siste, det hadde vær fint om du stakk innom iblant!

Skrevet

Har nok ikke bare med nicket i seg selv å gjøre, da ;)

Jepp, skal titte innom amme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...