Trollmora Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Bare måtte starte en ny tråd etter å ha lest om Lofoten....... Ingen slår dette landet når det gjelder vakker natur! Jeg blir kjempestolt når jeg en sommernatt skuer utover fjell og hav, sola skinner og disen ligger langt uti fjorden. Personlig er Helgelandskysten og Vesterålen de fineste stedene jeg kan tenke meg! Og ja, jeg blir helt nasjonalistisk når jeg snakker om hvor vakkert det er. Men flytte dit? Nope! Oppleve det, se det, lengte til det, ønske å være der, er helt greit. Tette samfunn har både fordeler og bakdeler, så det er nok derfor jeg har valgt "storbyen".......for å lengte tilbake....
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 du ble akkurat nå min øyesten =0) ja,vesterålen er finest om sommern.flytte tilbake?? ALDRI I LIVET!! jeg drømmer om å sitte hjemme,på kjøkkenet,å se over mot lofotfjellene,eller på øya som pappa vokste opp på.midnattsola skinner hele tia der,og fulene holder oss våkne hele natta....=))) drømme drømme..... er så fint å kjøre oppover...se hvordan fjellene blir grønnere og grønnere..sukkh.....
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Helt enig med deg! Området er finest på jord. Er selv fra lenger nord, men synes nordland slår det meste=)
Karomamma Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Norge er helt fantastisk!!! Dere som kommer fra de tre nordligste fylkene kan være veldig kry av landsdelen deres, det er fantastisk vakkert, spesielt i Nordland Øst-Finnmark har jeg riktignok ikke sett, men ellers har jeg vært mye rundtomkring oppi nord. Sånn er det å spille i band med en haug nordlendinger. Den fineste ferien jeg noensinne har hatt, var å seile langs kysten fra Sørlandet og oppover til Ålesund. Vindfylte Jæren, innaskjærs på de vestlandske vannveiene, over Sognefjorden, rundt Statt og helledussen så vakkert land vi har!! Det er ikke så verst varmt og fint nede på skjæra der jeg kommer fra, heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå