Gå til innhold

Spore pakker på posten.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av det der jeg... Pakken skulle bli sendt i går, men ble ikke registrert innlevert oslo før i dag tidlig.. Og det står ingen ting annet enn at den fortsatt er i oslo... Jeg husker fra tidligere at det står sendt til .... når det er gjort... Hvorfor skal pakken min ligge så lenge i oslo da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når den ble registrert første gang kommer an på hvor den ble levert ...

dersom den ble levert i post i butikk blir den ikke registrert før den kommer til postterminalen.

Deretter trodde jeg det var vanlig praksis å registrere hvert sted den kommer til. Slik at postterminalen i Oslo registrerte pakken første gang ... deretter blir den registrert f.eks ved postterminalen i Trondheim (tenkt eksempel), deretter på det postkontoret den leveres ut på.

Nå er det lenge siden jeg jobbet med dette, så det er meget mulig rutinene har endret seg siden den gang...

Skrevet

Er noen år siden jeg bestilte noe sist, men inbiller meg da at det også stod tidspunkt den var sendt videre...? Men denne skal ikke til butikk, men postkontor.. Men må bare vente da.. Den kommer forhåpentligvis før helgen da..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...