Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hei, Jeg kommer akkurat fra legen, som fant blod og eggehvite i urinen, og som lurte på om jeg hadde en infeksjon (ivertfall ikke som jeg vet om).., og mente at dette var et tegn på at slimproppen var gått? Jeg ble litt stressa nå, jeg har født to ganger før, men da har det startet med vannet som går, derfor har jeg vel ikke noe forhold til slimpropp. Er nettopp startet i uke 35. Legen skulle sende inn prøven, men jeg føler meg like lur.. hva skjer da? Jeg er ikke forberedt på å føde i nermeste fremtid..
VinterSol+2 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 at slimproppen har gått, trenger ikke bety annet enn at limorhalsen ikke er helt tett lenger. ofte går slimproppen flere uker i forveien av fødsel, det kan også danne seg en ny slimpropp, så prøv å ikke stresse det du, bare vent på svar fra legen, og hør med denne hva du evnt gjør dersom du har en infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Min begynte med slim proppen på morran... Det var bare klissete gørr, ingen farge men kunne tenke på det som vann gele sak.. visste ikke om det var slim proppen.. etterpå merka jeg mensen smerter, i stedet for mensen murringer... Å sånn starta mitt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 forresten vannet måtte jeg ta når jeg var 8 cm åpent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå