Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Fungerer de? Og en ting til jeg lurer på angående selvbruning og slikt! Med sånn bodylotion, krem eller spray, hva er det som skjer da? Hvordan "bruner" de? Og hva skjer når du soler deg etterpå? Blir du brunere da? Eller hjelper det bare på den fargen du har "under"?
Ella i farta Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 summerglow funker jo...men fargen blir sjeldent fin av selvbruning..
Mockanin Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jada, funker det. Har selv den fra Dove, husker ikke hva mere den heter.. MEN, jeg klødde meg på leggen.. ikke pent, fikk striper og i tillegg var jeg nok ikke flink nok til å smøre på jevnt heller... Fant ut at jeg fikk heller leve med de bleike leggene mine
Nit@™ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har prøvd Cosmica og Vichi (?) sin. Og det ser mer ut som jeg er møkkete på beina. Så det blir nok bleike legger her også ja ) Skrubba meg og vaska som en gal først og gjorde som det sto på pakka. Men nei. Det legger seg bare så vidt i huden, og du blir brun om du soler deg med den. Vasker den fort bort. Tror på Vichi(?) sin det sto at en burde smøre hver 3. dag!
tezzie Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 De funker. er veldig fornøyd med loral sin. det som er viktig er at du bruker GOD tid, du må smøre ett og ett stykke av kroppen, begynn med bena og beveg deg oppover. Vask hendene et par ganger underveis. Vær obs på håndledd, der kan det fort bli skolder, så vask deg godt der. Husk smøre gjevnt ut, smør til det ikke går mer. Lufttørk. Lønner seg å gjøre det på kvelden og sove med det. P.S Det lukter fryklig vondt ) Selvbruning skjer ved tilførsel av oksygen, har samme effekt som oksygen har på skrellet eple :o/ det går fint an å kombinere selvbruning med sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå