dama Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 gikk foran 50 stk tom.... dæven døtte... hadde jeg ikke trodd.... :-) så da blir det jobbing på seinsommeren.. mannen går ut i ferie akkurat da jeg begynner å jobbe... blir knallbra for han å være hjemme aleine med alle tre unga et par uker! og så får jeg tom fri så jeg kan ta den ferieuka vi har planlagt i slutten av august... blir merkelig å plutselig ha en ordentlig jobb... og ikke bare prosjekter i hytt og pine... deilig med noe som er stabilt.. og kjemperart å ikke ha all tid sammen med unga... uff, nå kjenner jeg at jeg begynner å savne de skikkelig... :-) må bare passe på å unngå tidsklemma her... yuhuuu! :-)
dama Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 oi... nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt smånervøs jeg..... blir jo plutselig et helt annet liv... fast jobb fem dager i uka... jeg som har levd helt fritt så lenge.. voksenrutiner plutselig og ikke bare barnerutiner..... småredd... :-) blir sikkert knallbra.. men off så skummelt! :-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Grattis med jobb, hvor skal du jobbe?
dama Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 i barnehage, så det blir jo egentlig bare veldig moro... men det har vært veldig trygt og godt å være hjemme mesteparten av tida også... og så kommer jeg til å få endel av "å nei! hvor har jeg gjort av unga! har jeg glemt igjen en av dem hjemme? er sønnen kommet til skolen, blir jentene plukket opp i barnehagen de gangene jeg må jobbe seint..." er vant til å ha oversikten 100%, og så plutselig er jeg ikke like tilgjengelig for dem lenger.... skummelt!
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer med ny jobb:):) Kjenner de følelsene du sitter med nå! Fikk fast jobb for 2 uker siden - søkte mest for moro skyld, trodde overhodet ikke jeg ville få den.....
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer med ny jobb dama. :-)
dama Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 takk takk! :-) har begynt å glede meg litt igjen nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå