Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 er så sliten så sliten. Har ikke hatt overskudd til noe som helst hele svangerskapet... nå er jeg heldigvis 20% sykemeldt så nå har jeg faktisk satt på en klesvask og satt inn i oppvaskmaskinen .. burde jo egentlig være glad som får gjort litt... men ikke i dag... bare griner og depper og spiser is .... masse is... og det er jo godt... tror jeg skal ta en til jeg ...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Uff så trist å ha det sånn. Høres ut som om du fortjener en veeldig rolig dag i sofaen! Trenger ikke å være så flink alltid. Du holder på å lage et lite menneske og det er den viktigste jobben på jord! Det sier mannen min til meg når jeg er deppa og lei. :0)Trøsteklem!
VinterSol+2 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 husk at du allerede jobber 100% nå, i kroppen din! så det er ikke så rart om du er sliten. unn deg selv en is til du, og la oppvask være oppvask. vært flink nok for i dag, kanskje du rett og slett trenger litt søvn, en god samtale på telefonen, eller et varmt bad? vær litt god mot deg selv!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Mannen min liker ikke når jeg griner så da går han bare ut han... får grine ferdig til han kommer hjem... og spise enda flere is ... Har sittet i sofaen hele svangerskapet så den er jeg relativt drittlei... men som du sier så lager jeg jo et barn og det er en flott opplevelse når det akkurat nå er turn oppvisning inne i magen min
VinterSol+2 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 mhm, det er den lille babyen din som sier "her er jeg mamma, jeg er glad i deg, og vil at du skal være glad!" kanskje du bør komme deg opp av sofaen litt da? orker du det? bevege deg utenfor, kanskje? sitte i sola litt? solstråler gjør underverker! lese en bok? lese et blad? høre påmusikk? snakke i telefonen? skjønner at det blir ensomt når han går ut fordi du gråter, men kanskje han mener du trenger litt tid til å gråte ferdig? kanskje du kan finne på noe litt fint for å trøste han også? sikkert litt fortvila over at han ikke kan gjøre noe for å få deg til å føle deg bedre...? jeg vet ikke jeg, men jeg blir faktisk ofte i litt bedre humør av å vise omsorg... fortelle mannen min at jeg er glad i han, kanskje gjøre en liten ting som å skrive et kort, massere føttene hans, et eller annet, for å gjøre han glad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå