kyssegal Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Mens termin: 8 juni Termin: 9 juni Våkna tidlig den 9 juni, og hadde ikke sovet mer enn 2 timer. Kunne ikke legge meg igjen lenge jeg skulle i barnebursdag. Når jeg var på do trudde jeg at slim proppen hadde gått.. lenge alt var så slimete men jeg visste ikke. Dusja å dro på senteret der jeg merka mensen smerter i stedet for mensen murringer.. tenkte at nå begynner det å ligne noe... jeg fikk oftere disse mensen smertene å de ble litt å litt vondere.. klokka 13 så jeg at det var 3 min mellomrom, så ville bare sjekke det på sykehuset. Der fikk jeg vite at det var en begynnelse, 1 cm åpning. Dro hjem, å prøvde å sove ut det jeg ikke fikk sove men det gikk ikke. Dro tilbake klokka 20. Da var jeg 2 cm åpent.. Ble sendt hjem igjen det holdt på, på nattan å jeg fikk ikke sove. Så jeg dro tilbake kl. 04 å da var det 4 cm åpent.. Da ble jeg lagt inn.. Jeg ble satt inn på et rom fordi fødestua var ikke vaska ennå. Å ble flytta inn på fødestua kanskje klokka 0800. De sjekka meg kl 11 da var det vel 4 cm da å. Ting begynte å bli vondere ved et tiden så da så jeg drømmene på lystgassen den ville jeg ha da.. jeg fikk nåler her å der, det gjore vondt men tenkte ikke så mye på det. Å prøvde å bade men ville ikke vekk fra lystgassen da det her ble mer å mer vondt. babyn lå litt feil med hode, så de fikk meg til å stå på knærna.. det var slitsomt.. men overlevde vel:) fra 1 gikk alt opppver. 5 cm åpning. klokka 3 : 6 og halv cm klokkka 5: 8 cm klokka 7: 9cm men den siste cm ville ikke til.. klokka mellom 7 og 8. Så ble jeg flytta ned på spesialenhenten. Av smertene jeg hadde fordi jeg bare skrek å fikk ikke puste. De hadde ingen leger som kunne ta bedøvelse, fordi det var hast på en som skulle ha keisersnitt.. Så der lå jeg å skrek i 4 timer, fram til jeg fikk noe annet smertestillende.. da var jeg sliten uten søvn å alt. Så nå ville jeg slappe av, med lyst gassen jeg ikke fikk til å puste i stad fordi jeg pusta mer ut og skrek... Men da fikk jeg ikke lov å bruke lystgassen.. For nå ville de ha meg til å presse, jeg som gjerne ville ha pause når jeg endelig ikke hadde så vondt.. de satt meg på drypp for riene begynte å gå av fordi jeg var så sliten.. Å fra 1 time så var lille mor ute. klokka var 00.04 50 cm lang 3505 gram
tommine Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Gratulere så mye med jenta di!! Kos deg masse!!! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå