Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens termin: 8 juni

Termin: 9 juni

 

Våkna tidlig den 9 juni, og hadde ikke sovet mer enn 2 timer.

Kunne ikke legge meg igjen lenge jeg skulle i barnebursdag.

Når jeg var på do trudde jeg at slim proppen hadde gått..

lenge alt var så slimete men jeg visste ikke.

Dusja å dro på senteret der jeg merka mensen smerter i stedet for mensen murringer..

tenkte at nå begynner det å ligne noe...

jeg fikk oftere disse mensen smertene å de ble litt å litt vondere..

klokka 13 så jeg at det var 3 min mellomrom, så ville bare sjekke det på sykehuset.

Der fikk jeg vite at det var en begynnelse, 1 cm åpning.

Dro hjem, å prøvde å sove ut det jeg ikke fikk sove men det gikk ikke. Dro tilbake klokka 20.

Da var jeg 2 cm åpent..

Ble sendt hjem igjen det holdt på, på nattan å jeg fikk ikke sove.

Så jeg dro tilbake kl. 04 å da var det 4 cm åpent..

Da ble jeg lagt inn..

 

Jeg ble satt inn på et rom fordi fødestua var ikke vaska ennå.

Å ble flytta inn på fødestua kanskje klokka 0800.

De sjekka meg kl 11 da var det vel 4 cm da å.

Ting begynte å bli vondere ved et tiden så da så jeg drømmene på lystgassen den ville jeg ha da..

jeg fikk nåler her å der, det gjore vondt men tenkte ikke så mye på det.

Å prøvde å bade men ville ikke vekk fra lystgassen da det her ble mer å mer vondt.

babyn lå litt feil med hode, så de fikk meg til å stå på knærna.. det var slitsomt.. men overlevde vel:)

fra 1 gikk alt opppver. 5 cm åpning.

klokka 3 : 6 og halv cm

klokkka 5: 8 cm

klokka 7: 9cm

 

men den siste cm ville ikke til.. klokka mellom 7 og 8.

Så ble jeg flytta ned på spesialenhenten.

Av smertene jeg hadde fordi jeg bare skrek å fikk ikke puste.

De hadde ingen leger som kunne ta bedøvelse, fordi det var hast på en som skulle ha keisersnitt..

Så der lå jeg å skrek i 4 timer, fram til jeg fikk noe annet smertestillende..

da var jeg sliten uten søvn å alt.

Så nå ville jeg slappe av, med lyst gassen jeg ikke fikk til å puste i stad fordi jeg pusta mer ut og skrek...

Men da fikk jeg ikke lov å bruke lystgassen..

For nå ville de ha meg til å presse, jeg som gjerne ville ha pause når jeg endelig ikke hadde så vondt..

de satt meg på drypp for riene begynte å gå av fordi jeg var så sliten..

Å fra 1 time så var lille mor ute.

 

klokka var 00.04

50 cm lang

3505 gram

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med jenta di!!

Kos deg masse!!!

Klemmer

Skrevet

Gratulerer så masse med lille jenta:0)

Skrevet

gratulerer kyssegal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...