pilutt1 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Tør dere å drikke f.eks vann som er tilsatt søtningstoff,og ellers annen light-drikke? Jeg har aldri vært noe tilhenger av disse light-greiene,men nå begynner jeg å like smaken,og at det er utrolig lite kalorier i de. Men hvordan er det når man går gravid da? Vet jo at barn ikke skal få drikke som er tilsatt søtningsstoff,men vi som går med baby i magen da? Kan de bli utsatt?
litakine og Theodor Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jeg er generelt skeptisk til kunstige søtningsstoffer. Så får det bare være med kaloriene. Men jeg vet ikke hvordan det er når du er gravid
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Her i huset går Olden med villbringebær ned på høykant. Det er nesten det eneste jeg klarer og drikke for tiden.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Det der er svært omdiskutert. Men så vet man jo skadevirkningene av vanlig sukker, for eksempel i et globalt perspektiv..... Så jeg drikker light brus jeg, er mer anti sukker.
Kanutte og prinsen Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg drikker pepsi max stort sett daglig (men i ganske små mengder da), og har gjort det både før og under svangerskapet. Er nå 28 uker og alt er bra med både meg og lille i alle fall.... Tror ikke vi skal være så redde for alt mulig rart! Greit nok å vaske frukt og grønt godt, ligge unna rått kjøtt o.l, men tror det er mye vi trygt kan spise/drikke også =) Kunstig søtning er vel ikke akkurat anbefalt sånn generelt, men det er jo ikke sukker heller...
tjorven 1 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg derimot drikker før ett halvt glass rød vin enn en halv liter pepsi max men det er meg da... det er ikke anbefalt light produkter til barn under tre år. Olden dråpe inneholder ikke kunstig søtning og natrulig aroma digger markjordbær jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå