Gå til innhold

Uff, er så fortvila.. (samme som småtroll 0-1)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har hatt diare i nesten to veker (på torsdag), ikkje allment påverka, dvs ingen feber, oppkast eller slappheit.. Men det er slitsomt for han, er skikkeleg sår i rompa, neste opne sår.. Var til lege sist fredag og fekk beskjed om å koka vatnet han får (meinte det kom av bakteriar), ikkje gje han frukt og helst middag frå glas. Då burde han vera bra til måndag. No er det onsdag og det er like ille, har kokt på vatn og gitt han mat frå glas og ikkje noko frukt. Nokon som har gode tips til kva eg kan gje han som stoppar diareen? Evt noko som kan hjelpa på sårheita? Har prøvd med Aselli og Zink, det har blitt betre, men ikkje bra. Han går også utan bleier i korte periodar, men sidan han bæsjar mykje og er svært aktiv, er det begrensa kor lenge eg kan ha han utan bleier..

Tusen takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, stakar liten! Har du prøvd med potetmel? Det funker på lillegutt her som bare det iallefall!

Skrevet

eg ville ha ringt legen eller helsestasjonen igjen:)

Skrevet

Det har eg gjort, men så lenge han er i fin form, så har dei ikkje time før neste veke.. difor spør eg her.

Skrevet

Kan det være tannfrembrudd? Ville ha ringt lege igjen. Motsårheta er det har jeg bare tips om å skifte veldig ofte, være veldig nøye med at det er helt tørt. Jeg bruker å blåse til jeg kjenner huden er helt glatt, og ikke klam. Zinksalve fra babyline.

Skrevet

Har du proevd Inotyol salve ?? Det er rene vidunderkuren mot saarhet her i huset iallefall.....

Skrevet

Han fekk ei tann for snart 4 veker sidan, då hadde han ikkje diare, har ikkje sett teikn til at det er ei ny på veg no, men me har jo håpa på det var det :)

Brukar zinksalven frå babyline, det er betre enn det var i helga, men sidan han bæsje så ofte så får det ikkje vera i fred veldig lenge og det vert difor heller aldri heilt bra.. Fekk eit tips om potetmjøl, det skal eg prøva :)

Skrevet

Vær ganske raus med potetmelet! Akkuratt som det trekker til seg fuktigheten

Skrevet

Krystalfiolet på rumpa fungerer veldig bra. Det får du kjøpt på apoteket.

Stoppende mat: finmosa eple, blåbærsaft, banan. Du kan også prøve og gi litt blåbærbiola om dagen. 4-5 ts 4-5 ganger om dagen. Hjelper og få naturlig bakterier i mage/tarm. Ga min det da han var 4 mnd og hadde diare lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...