Serial mom Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Juhu! Enda på nett,eller? E så fint vær ute,men e litt redusert etter igår,så varmen e ikkje så stas idag... (litt kvalm igjen *sjokk*) Buss e definitivt ikkje det gøyaste man kan foreta sæ med sv.skapskvalme! Begynt å handle inn litt,eller vente du ei stund tel? Du kanskje har spart litt fra førstemann? Måtte springe rett fra UL å kjøpe nån små rosa plagg,bare sånn for å føle at det faktisk skal komme en liten baby!!!! Har ikkje kjøpt nånting frem tel nu,for har vært så nervøs! Åssen e formen?
Mortil2-79 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Heisan Nei har ikkje kjøpt nokka , har jo masse etter Christoffer. KJøpte ingenting før Christoffer ble født. Så mye på barneklær, men fikk liksom ikkje til og kjøpe Enklare nu, men sammtidig så må æ nu etterhvert gå igjennom det vi har etter Chris og finne ut ka vi egentlig træng. Så vente til høsten trur æ. Formen e sån passe har vært skrekkelig trøtt og oppblåst i det siste. Skal på jobb i kveld og må innrømme at æ grue mæ. Frem tell nu har det liksom vært sån at æ va veldig opptatt av at æ skulle jobbe og pressa mæ litt ekstra før æ ville nu ikkje klage og graviditet e ikkje en sykdom men en tilstand og blea bla bla. Trur æ har prøvd og kompansert før det at æ stort sett va sykemeldt heile forrige svangerskap( dog aktiv sykemeldt jobba æ ikkje mykje). Men nu så bare ...æ vet ikkje æ føle mæ bare sliten og trøtt og har lyst og sove og deffentlig ikkje springe rundt og oppvarte andre. HAr ti vakte igjen før æ tar ferie så æ driv nu og syke mæ opp på at detta skal æ klare og æ skal jobbe de bvakten og æ må slutte og klage og bla bla bla. har hadt fri fler daga på rad nu så kan være defor at æ grue mæ litt ekstra. Har faktisk gått ned ett kilo den siste uka også og det skal man jo ikkje ihverfall ikkje hvis man ikkje spyr og det e jo æ slutta med . Synes synd på dæ da som ennu e ganske dårlig (kvalm) gla æ e over den verste tia med det. jobbe du nokka?
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Halluuuu=))) Måtte selv og kjøpe en liten ting etter ul, for da er det liksom greit.. Har ikke det helt store utvalget her på butikkene synes jeg, også er det så vanskelig å kjøpe, for enten er det rosa eller blått, og gult er jeg ikke noe gla i.... Sånnsett e det jo enkelere å vite hva det er for noe, jeg er bærer av en jon eller jane doe.. hehe...' Jeg vet sist sv skap at jeg presset meg hele tiden, men jeg skal fortelle at det ble ingen helt av meg og ingen som klappet meg på skulderen og sa hvor flink jeg var som kom på jobb selv om jeg ikke hadde det bra.... Lytt til kroppen og gjør det som er rett. Jeg sliter selv noe sinnsykt med bekkenet jeg sitter ikke ett sekund her lenger om det går utober min kvalited med vesla eller familien.. Phew så tøff jeg var nå, så gjelder det å se hvoran det blir. Man lider nok litt av det snill pike syndromet...
Serial mom Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Kjekt å ha ting ifra før av,og så vet du jo faktisk ka du har bruk for og ikkje. Æ har ikkje snøring på ka man må ha tel babyen,men æ finn det vel ut etterhvert! Har jo masse tid,november e jo kjempelenge tel! E pyton å ikkje være iform,man får liksom aldri helt henta sæ inn etter kvalme,ond/oppblåst mage,trøtthet osv osv! Det hjalp veldig å få sykemelding,og selv om kvalmen ikkje ga sæ etter æ ble sykemledt,så har den ihvertfall blitt mye bedre. Merke jo at med èn gang æ tar en bytur o.l,så slit æ med formen etterpå. Trur ikkje æ bli å gå telbake i jobb igjen,det e en altfor liten jobb tel at æ orke å ødelegge mæ for de få timan æ faktisk e på jobb og får betalt.(tar kjempelang tid å komme sæ til7fra,masse stress med flere bussa) Syns ikkje du skal få dårlig samvittighet om du e borte litt fra jobben,det e jo lenge siden du va gravid sist,og du har stått på masse og jobba etter det! Du skal jo tross alt fungere resten av dagen også,guttan hjemme har jo bruk for at du e i sånn høvelig form ihvertfall! Livet e ikkje bare jobben,og det bli jo ofte en del stress på en sånn plass! Heldigvis e det ferie snart da,kanskje du kommer dæ litt på den tida,så får du heller se an formen når du skal telbake igjen!
Mortil2-79 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Tusen takk før oppmuntranes ord.. dokker har jo så rætt ingen blir vell og takke mæ før at æ e på jobb. Veit æ mange ganga sjøl har sagt det til andre. Føle det vell litt som et nederlag og ikkje gå på jobb, samtidig som æ ikkje har noe særlig lyst lenger heller. Og det e jo så sant ...Æ har tross alt en gutt hjemme som også treng mæ og desverre så må æ nok innrømme at det har gått mye utover Christoffer de siste to mnd at æ har vært sliten ...Tor Øyvind jobber så mye at han ofte er borte hele dager og kvelder... Blir mye tv seing på Christoffer fordi jeg helst bare vil sitte i en stol eller ligg og sove. Huff har dårlig samvittighet for det. Men det skal bli bedre.....snart ferie da skal vi kose oss masse
Serial mom Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Nei,si stopp om du føle at du må presse dæ,sånn skal det ikkje være! Det e førr familien du e mest viktig,ikkje alle de du slit for å varte opp tel! Dåkker treng ferie alle tre(og selvsagt nr.4 i magen!),så det bli nok utrulig deilig når dåkker bare kan sleppe alt av jobb og kun kose dåkker! Apropo kose,prøvde å sitte ute litt isted,men det e ikkje nå gøy med varme når man e gravid,selv ikkje bare 18 uke! (ja ja,æ vet,skal ikkje klage på varmen,dåkker der oppe har det kjipt med 8 grader..) Dersom dåkker skal nedover denna veien iløpet av ferien eller en ain gang,så må du rope ut!
Mortil2-79 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Trur ikkje det blir noe oslo tur på oss i år, men æ vet Laila skal sørover om ei ukes tid. Har vært hos lege idag da og vi blei nu enig om og ikkje fortsette sykemeldinga. skal klare de ni vakten æ har igjen før ferien og så har vi avtale på sykemelding hvis æ ønske det når æ kommer tilbake fra ferie. Gikk greit i går på jobb trur æ hadde litt syte dag i går pluss at det va ei stund sia æ hadde vært på jobb og dermed grua æ mæ ekstra. men æ glede mæ masse til ferien masse masse masse.
Mortil2-79 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2007 bare to uker igjen til jeg tar ferie jippi!!! hei og hopp dytter denne litt opp. Har dere tatt ferie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå