Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat oppdaget at vi venter baby igjen,yngste er jo bare 5 mnd.Hadde ikke tenkt oss flere barn,burde sterilisert meg,men forsent nå.Skaden er skjedd,og alt føles vondt.Har aldri tatt abort,og har aldri angret på det,har 4 friske gutter.Men i det siste er jeg blitt så opptatt av hva andre mener om meg.Og det får jeg høre ofte.Jeg gjør en flott jobb med ungene,men ser ikke ut som jeg har født noen av dem selv.Må fortsatt vise bevis når jeg er ute og på polet.Og blir stadig vekk tatt for å være i tenårene.Når jeg sier jeg har barn gjør de narr av meg,og når jeg sier jeg er snart 30 gjør de enda mere narr,og sist men ikke minst når jeg sier jeg har 4 barn ler de seg skakk.Og nå skal jeg liksom lyge om at jeg har 5?Er dette som er det vondeste.Du er heldig sier mange.Men det er jeg ikke.Hvem vil vel se ut som en jentunge når en er voksen?Aldri hørt om en annen 4 barnsmor på 157cm og 45 kg:( For ikke å nevne 5 barnsmor. sukk...og hva med den stakkars babyen min.Han er jo så liten til å bli storebror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare informere at du har ikke endret profilen din. Og det ikke stemmer overens med det du sier her...

ellers ingen formening...

Skrevet

Historien din stemmer ikke helt overens med profilen da.....

Skrevet

Du må IKKE bry deg om hva andre sier! Tenk på deg selv, orker du dette, orker du abort? Klarer dere 5 barn? Alt dette må dere felles snakke om!

ps.. du er ikke anonym..

Skrevet

Denne historien var det mange hull i i forhold til den andre informasjonen som står om deg på profilen. Så jeg vet ikke om jeg skal tro deg eller ikke!

Er du født i 1984 og sner 30 så vet ikke jeg om du strøk i matte eller ikke! Og det står at du hr 2 unger og venter nr3...

Skrevet

Hmmmmmm..... det ble stille fra hovedinnlegger gitt...........

Skrevet

hmmm,dette var da merkelig...Men hva er vitsen med å koke sammen en SLIK historie da??Viss den ikke er sann...Kansje noen "låner" nicket hennes??.Uff håper nesten det,for somsagt,hva er vitsen??

Skrevet

Kanskje hun fisket etter en abortdebatt?

Skrevet

Ja, det finnes mange innfallsvinkler for å få igang noe juicy.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...