Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har født på Bærum sykehus?? Hvordan var det å føde der? Skal føde der. Har termin 25 juli :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilleggsspørsmål fra en "dum" Oslojente: Er Bærum det samme som A-hus???

Gjest Ut på tur
Skrevet

Om jeg nå ikke tar helt feil er A-hus sykehuset på Lørenskog. Det er ikke Bærum.

Jeg har ikke født der, men skal. Alle jeg har snakket med sier det er fint å være der. Går for å ha et bra rykte. :)

Skrevet

A-hus er vel øst for oslo er det ikke? I lillestrøm eller noe sånn tror jeg...

Skal føde på bærum snart håper jeg... skal heller gi tilbakemelding etter dette. Men mitt inntrykk til nå er bra da.

Skrevet

Ja, du må gi tilbakemelding :) Har vært der 2 ganger (UL og journalskriving) og inntrykket så langt har bare vært positivt! Kjempe hyggelig de vi har prata med iallefall :)

Skrevet

Jeg skal også føde på Asker og Bærum Sykehus. Det er vårt første barn så har ikke noen erfaring med de, men har en vennine som fødte der i fjor og hun var veldig fornøyd med sykehuset. Jeg har termin 30 juli:)

Skrevet

Har født på Bærum og skal gjøre det igjen. Helt flott sykehus. Kun positiv erfaringer.

Skrevet

Fikk iallefall et veldig bra inntrykk de 2 gangene jeg har vært der, så gleder meg til å føde der!! :)

Skrevet

Jeg skal også føde på Bærum. Skal ta keisersnitt neste onsdag - den lille tulla mi ligger i seteleie. Har vært en del på sykehuset for kontroller og har kun møtt hyggelige jordmødre. Hadde et ikke fullt så hyggelig møte med overlege Koss - hun var litt krass og fikk meg ikke til å føle meg så vel nei - men veldig flink og jeg er sikkert på at jeg er i trygge hender. Det eneste som er litt negativt med Bærum er at de ikke har så mange familierom -hvis man ønsker dette. Så på sommeren så er det ofte mange på hvert rom på barselavdelingen... Og jeg som skal ha keisersnitt må ligge på barselavd. noen ekstra dager også - og gleder meg vel ikke akkurat til det nei. Så håper de jeg kommer på rom med er noen ok damer, med snille, rolige barn....

Lykke til med fødsel!

Skrevet

Kjempefornøy egentlig hadde veer i 51 timer så jeg var innom noen jordmødre på veien he he...Skal føde på riksen nå og det virker bar der også

Skrevet

Legene som tok imot tulla mi og som hadde med fødselen og gjøre var kjempeflinke..tok veldig godt vare på meg.. Hadde endel ammeproblemer og hadde noen av de flinkeste jordmødre til og hjelpe meg og få igang melken skikkelig.. Men jeg skulle egentlig føde på ullevål, og det er ganske stor forskjell når det gjelder barseltiden, da du får ligge på hotell alene..du kan velge hvilken mat du vil ha osv..har ditt eget bad og tv etc...så jeg ble kjempeskuffet sånn sett.. Bærum var gammelt, ekle dusjer osv...ene dagen hadde de ikke engang kluter, stelletepper osv til ungene...så det var både + og både -

Skrevet

jeg fødte på bærum sist å skal snart føde der igjenn, var kjempefornøyd, måtte dele rom på barsel, gikk greit det.

Var redd for å få en sur gammel jordmor unner fødselen, men fikk en kjempeflink å hyggelig en:)

håper det ikke er stappfullt dær for tiden.

har termin 5 juli, når har dere termin????

Skrevet

jeg møtte ei tyggis-slafsene jordmor her om dagen.. hun var mer opptatt av tyggisen enn alt annet...

Skrevet

Jeg har ikke født ennå da, men har så langt bare gode erfaringer med Bærum. Har hatt tre ultralyder, en senest i dag, og de tar seg god tid, forklarer ordentlig og spør flere ganger om det er noe vi lurer på.

Må si jeg gleder meg til å føde der igrunn :)

Skrevet

Jeg har født på Bærum (som ikke er A-hus) for 3 år sida. Fikk kjempe fin oppfølging selv om jeg fødte midt i juli (og det var baby boom da). De benyttet seg i hvert fall da av mange svenske vikarer og jeg hadde en dansk lege under fødselen. Dette skapte ingen problemer, og jeg fikk et inntrykk av at det var nok jordmødre og leger til å ta seg av alle som var der. Jeg ble heller ikke sendt hjem før tulla var klar (hun fikk gulsot og vi var der fra lørdag - torsdag, men ble skrevet ut fredag). Har kjempe gode erfaringer og ingen bekymringer for å skulle føde der nå igjen selv om det trolig igjen blir i fellesferien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...