Gå til innhold

Kun slim ved festing? Ikke blødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hende jeg spør litt dumt, men....

Det snakkes en del om festeblødninger, og jeg lurer på om blør alle under festing, eller er det like normalt å ikke gjøre det?

I dag er det dag 8 etter EL og det kommer (unnskyld datalj) blankt slim. Kan dette være tegn på festing, eller blør de fleste sammen med slim? Eller er det ikke normalt med slim sammen med blødningen?

Bruker ikke ha slim i disse dagene før IKM, så klør meg litt i hodet her.....

Hjelp...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke blø når det fester seg, er vel heller skjeldnere at noen faktisk blør=)

selv blødde jeg 2 dråper ca=)

Skrevet

Ok, tusen takk :-)

Er det noermalt at man "slimer" unde festing? Kan man ta dette som et tidlig symtom?

Skrevet

Hei du,

Første mnd vi også prøvde litt forsiktig, så begynte jeg også å få endel slim ca en uke etter første gang jeg fikk mye slim i syklusen (Som jeg tolka til EL). Jeg hadde endel slim hele siste del av syklus (minnet om EL- slim), men jeg var ikke gravid.. desverre.. Men har også hørt at endel slim kan være et symptom, men tror også det kan være litt individuelt og litt ulikt fra syklus til syklus. Du må si fra om det skulle være sånn at du var gravid da! når IKM? det er spennende..prøvd lenge?

Skrevet

Hei på deg snartklar :-)

Takk takk for svar :-)

Har ikke prøvd så lenge nei, og er kun i første pp. Eller... vi har nok vært litt uforsiktige en stund, og hatt en "skjer det så skjer det" holdning, men først nå vi virkelig har gått inn for å prøve :-)

Vi har en datter på snart 2 år fra før, men husker ikke hvordan det var da jeg var gravid med henne, så tidlig. Oppdaget ikke graviditeten før 1 uke etter IKM, så hadde ikke denne "kan-det-være-et-symtom" spekuleringen den gangen :-) Snuppa vår er et mirakel i seg selv, ettersom jeg egentlig var diagnosert som infertil for 8 år siden...

Har IKM 26.juni, så litt tidlig å teste ennå. Skal ha is i magan, tror jeg.... kanskje....

Hva med deg? Prøver du også?

Skrevet

Åh.. du er heldig som har ei mirakeljente fra før av! spesielt med tanke på den diagnosen som du absolutt bare kan blåse i! Vi har nettopp begynt å prøve sånn smått, men vi er så mye på reisefot på hver vår kant så det er først til høsten vi får mulighet til å treffe på EL dato. Denne mnd "prøvde" vi 5- 6 dager før EL, det var siste mulighet vi hadde. Det blir nok ikke barn av sånt:). Ha is i magen du, noen dager til bare! lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...