Åleby Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Å ikke ha verken maserier eller særlig med kynnere? Er 38+2 med tvillinger og begynner å bli rimerlig desperat her... Det er nemlig kun full fart og masse halsbrann som plager meg nevneverdig... Med nr1 hadde jeg kynnere hele tiden fra jeg var 5-6 mnd på vei..
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Oisann...da skjønner jeg at du rimelig desperat ja.... En venninne av meg gikk til termin med tvillinger uten noen kynnere, men da hun ikke viste tegn til modning eller rier- ble det planlagt keisersnitt to dager over termin. Hva sier de til deg på kontroller da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå