Gå til innhold

Er det noen som opplever...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ikke ha verken maserier eller særlig med kynnere? Er 38+2 med tvillinger og begynner å bli rimerlig desperat her... Det er nemlig kun full fart og masse halsbrann som plager meg nevneverdig...

 

Med nr1 hadde jeg kynnere hele tiden fra jeg var 5-6 mnd på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann...da skjønner jeg at du rimelig desperat ja....

En venninne av meg gikk til termin med tvillinger uten noen kynnere, men da hun ikke viste tegn til modning eller rier- ble det planlagt keisersnitt to dager over termin. Hva sier de til deg på kontroller da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...