Gå til innhold

Kan dere anbefale en flaske til vesla som er 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns de dr.brown flaskene i grunn er litt dyre.. Ikke det at jeg er gjerrig men...... Er det nødvendig å gi henne sånn flaske enda? Brukte de flaskene fordi jeg var redd hun skulle få masse luft (mista melka etter noen uker)

Når kan de bruke sånn flaske man kjøper i vanlig matbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte rosa nan flasker etterhvert jeg.. Men brukte browns om kvelden, ihvertfall i begynnelsen når du bytter. For nå er hun litt vandt med å bare suge.. på de vanlige flaskene må hun stoppe litt opp for å få luft i dem.

Også kan det hende hun kan få litt vondt i magen, men det skjønner du etterhvert og bytter litt om hverandre.. Hehe.. Det var ihvertfall sånn jeg gjorde det.

Skrevet

jeg brukte avent sine jeg da, de ligner mer på puppen pga av at de er store, men jeg pupper jeg da

Skrevet

Eldstejenta mi fikk flaske fra hun var 2 uker, men jeg brukte aldri dr Brown flaskene, brukte Avent jeg. Hadde aldri problemer med luft... Når minstejenta får utpumpet mm nå så får også hun fra Avent flaske. Venninna mi brukte helt vanlige flasker fra gutten var nyfødt og hadde aldri problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...