Gå til innhold

To uker over IKM, men fortsatt bare svakt positive tester... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, jeg hoppe på testinga, og resultatet var AKKURATT DET SAMME SOM SIST. En svaaak tynn loddrett strek, godt synlig - men ikke særlig sterkere... Hva søren ER dette her for noe??? For det første burde jo testen vært myye sterkere etter en uke, for det andre burde jo ikke det kommet opp en strek i det hele tatt om den ikke skulle vært positiv???! Frustrerende as.... :(((( "Kjære snille kropp, kan du vær så snill å slutte å være så utydelig?? Kan du gi meg mensen når jeg skal ha det, eller starte en god HcG produs\ksjon når du er så snill å gi meg en spire?? Kan du????"

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHH..........

Noen som kan gi meg noen erfaringer...? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ingen erfaring med dette, men skjønner at det må være veldig frustrerende! Hva med å gå til legen og få målt hcg-nivået med et par dagers mellomrom, slik at du kan se hvor høyt det er, og om det øker som det skal? Lykke til!

Skrevet

Takk takk, for vel bare å vente å se litt vel, evt dra t legen ja.. Takk for svar! :-)

Skrevet

Hei snuppa...

Svarte deg på PM jeg så, men svarer her også...

Ta en test hos legen og krev en boldprøve (eller to) så du får målt hCG...men tror du er gravid altså...

Krysser fingrene for deg=o) XXXXXXX

Masse klememr fra meg

Skrevet

Æsj, nå skal jeg komme med noe kjipt.. Unnskyld på forhånd, og håper ikke det gjelder deg!!! Jeg ble gravid i mai.. Tok noen tester med svake streker. Da jeg var gravid sist (jente på snart 2 år) ble strekene sterkere etterhvert.. Denne gangen ble de ikke dette. Leste noe her innom svake streker som ikke blir sterke, at det var et litt neg tegn, noe kunne være galt osv.. 22. mai hadde jeg en SA :o(

Så for meg stemte tydeligvis det.. Jeg håper selvfølgelig at det IKKE gjelder deg, og at det bare er testene som er på bærtur..

Jeg ville helt klart gått til legen, få målt HCG i blodet med noen dager i mellom.. Da ser man om det stiger eller synker.. Hadde kanskje tilogmed bedt om en tidlig UL.. Det kommer i alle fall jeg til å gjøre hvis det skjer meg igjen.. Ikke fordi man får gjort noe fra eller til, men fordi man det VET hva som skjer..

Lykke lykke tiL!!!!!

Skrevet

Ja, ikke sant, har tenkt på det at jeg skal be om en UL imorgen. Utrolig frustrerende og ikke vite noenting..! Om det er SA eller bare npe annet kluss er det jo bedre å få det på bordet og bli ferdig med det..! Gruegleder meg til å få det oversstått imorgen...

Skrevet

Jepp!!

Lykke til i alle fall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...