Gå til innhold

skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei jeg gikk sammen med før har lenge gått rundt å sagt hun er gravid,så jeg har spurt henne om dette.på første kontroll fikk hun ikke termin. på andre kontroll mente legen hun hadde termin rundt 21 desember.. hun sier hun er 12+5 i dag !

selv er jeg 12+3 i dag(har vært på ul også),og min termin ligger på 31.desember/1.januar

skjønner ikke hvordan hennes kan stemme,for jeg har regnet ut på babyverden -og den mener hun er 14 uker i dag ?!?!?

må bare spekulere litt jeg,for har også hørt at hun lyver om svangerskapet..

hva tror dere egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun regner forsterets uker? Da blir det 2 uker mindre, men det mest normale er jo å regne fra første dag i siste mens.

Skrevet

jo,men "de fleste"sier vel ikke fosterets uker eller?

ikke hørt dte før jeg iallefall ?!? hmmm

Skrevet

Jeg har nå foreløpig termin 21.desember faktisk og jeg hadde siste mens 14.mars og er 14 uker i dag ifølge babyverden...så vet ikke helt hva venninna di surrer med? :)

Skrevet

hehe

ja,si det ?!?

vet ikke jeg heller hva hun surrer med ?!!! det som kanskje får meg til å lure om det bare en en løyn :s

Skrevet

Jeg er også 14 dager i dag, i følge babyverden. Stakkars jente, enten lyver hun, og har sikkert indelige ønsker om å være gravid, eller så forstår hun ikke hvordan man regner. Jeg visste jo ikke dette før jeg gikk inn i forum... Huff, håper hun ikke lyver, stakkar

Skrevet

hun har jo vært hos legen også,men syns det er rart om en lege kan si SÅ feil liksom ?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...