elly belly Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Den er skikkelig tussig disse dager (33. uke). Jeg har hatt det ganske lenge men nå blir det bare verre og verre og jeg får akutte hosteanfall pga. at halsen blir tørr osv. Hva er de beste triksene for å lindre halsbrann?
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Huff.. ja er også veldig plaga med halsbrann.. er skikkelig ubehagelig. det jeg gjør er å drikke flytende Gravicon, og prøve å ha kroppen mest mulig horisontalt. Flere tips mottas med takk !! =)
Én til Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Biola melk m/jordbærsmak hjelper meg veldig... godt er det også, nam nam ;-)
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Softis er jo bare vidundermedisin:) og milkshake! Lovehearts hjelper også synes jeg- og nyco hjalp en god del..(skal visst ikke ta mer enn to-tre ganger om dagen av den siste)...
nurket4a Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Hei. Plages også en del med halsbrann og det som hjelper best for meg er å spise lovehearts. Du får jo også kjøpt noe tabeletter på apoteket, men har ikke prøvd disse.
Smaspi30 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Kjøp noen tyggetabletter mot halsbrann som heter Link (m/peppermyntesmak) på apoteket. Smaker helt greit, kan tas av gravide og veldig effektivt synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå