fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Helle Marie??? eller Helle Marisol???
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Marisol er et navn ja... *ler* er bare ikke nordisk...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Marisol - helt alene! Fordi det er et så spesielt navn bør det få stå i fred...synes jeg.
Fabelaktiv Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 dama til horatio i csi (som nå er død - dama) het marisol! syns bare marie jeg
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 faktisk.. det var jeg ikke klar over.. og jeg som ser på csi som regel, har klart å gå glipp av den=P hehe... Helle blir hovednavnet, men både meg og faren ønsker dobbeltnavn, og siden hu blir halvt dansk passer Helle synes vi...
Fabelaktiv Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 haha.. legg på en Mogens da vel.. det er jo suuuuuuperdansk (og ikke så pent i mine ører) Helle Denise ?
Patetica fåkksi Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Marisol er et spansk navn. Uttales med trykk paa "sol" (ikke paa mari) og o'en er en "aa" som jeg ikke har paa tastaturet mitt. Men uansett, jeg syns ikke at Helle Marisol passer saa bra sammen, og hvis det blir Helle Marie eller Helle Marisol HELLER jeg mer mpt Helle Marie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå