Gå til innhold

Hvilke smokker bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er "anbefalte"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slutta med smokk, men snupp bruker mam og jeg tror hun vil anbefale den til andre også. ;o)

Skrevet

Theodor anbefaler mam han å !;)

Skrevet

Mam silikonsmokker, driver å kaster alle latex smokkene hans fordi jeg tror ikke det er bra for noen å sutte på latex!

Skrevet

mine bruker nuk..tror de er best for de har en liten hoppbakke oppover så tunga kommer jo ikke sånn i veien som de med sutt rett frem..mine vil bare ha nuk..

Skrevet

Her går det kun i smokker fra navnesutten.dk, hun nekter bruke andre smokker en de så jeg kan vell anbefale dem jeg da :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla liker best de fra bi (?) som vi har kjøpt på kiwi.

Skrevet

Og for å gjøre deg ekstra forvirret...he, he. så bruker snuppa Avent sine :)

Jeg liker ikke designet på Mam-smokkene, men det er nå meg. Liker de med ring på. Lett å dra ut og å putte inn, pluss at de kan lett "bæres" med, da de bare kan tres på fingeren, om snuppa ikke skal ha den der og da :) Om den er "best" vet jeg ikke. Smokk er jo ikke bra for tenner og bitt, og ikke minst når barna skal begynne å prate, men det er jo en kos, og den bør de få ha en stund synes jeg :)

Skrevet

Snuppa her vil kun ha de fra NUK

Skrevet

Begge her kan anbefale mam..

Skrevet

He he! Vi bruker Elodie sine! De med krone, hodeskalle, kamo etc.

Skrevet

Silikonsmokk med flat tutt. Som de man får kjøpt på bellajelica.com (elodie details).

Skrevet

lille mor vil bare ha nuk sin sutt. Har prøvd me 5 forsellige sutte merker men brekke sæ bare av de.

Skrevet

Sjarmøren bruker mam sine, de 'air', innbillder meg at de er bedre for huden da det ikke er et så stort område hud som dekkes til. Nå har vi rotet bort nesten alle så jeg bestilte med navn på fra navnesutten til han begynner i barnehagen. Ser ikke ut som om han synes de er så gode, så da skal jeg kjøre på med det også kanskje han slutter......

 

Tror det er individuelt jeg, også når de først har begynt med en type, ja da er det liksom gjort. Da er det nesten bare det de vil ha

Skrevet

Her brukes avent sine, med silikon selvfølgelig.

Men nå får jeg ikke tak i de rosa og lilla til barn over 1 år.. får lete mere..

Skrevet

Lillesnupp vil kun ha NUK... Silikon nattsmokk uten ring, kravstor også vettu ;o)

Skrevet

Hvor kjøpes NUK? Vi har bare prøvd NAM, men han er ikke overbegeistret..

Skrevet

Her går det kun i NUK silikon. Kjøpte de på Babyshop.

Skrevet

Har kjøpt det på Babyshop, leketøysbutikk og i en annen babybutikk :o)

Skrevet

her har det gått i NUk hele veien :)

Skrevet

vi bruker nesten bare fisher price sine, brukt en del nuk når han var nyfødt ....

Skrevet

Lillesnuppa foretrekker Nuk silikonsmokk uten ring.

Kan kjøpes på Brio lekebutikker, Extra leker eller babybutikker.

Skrevet

Lillegutt ville ikke ha mam han så vi kjøpte Trøst til han på apoteket. Den er rund og er lagd i norge. Den er topp ifølge ham selv.Han kaller den ga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...