Gå til innhold

Litt på kanten men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er lov her inne.. men om ikke så håper jeg at mentor sletter meg!

Jeg vil bare fortelle at jeg har plutselig fått en healing evne ramlende ned i fanget på meg! Og Så tenkte jeg at kanskje jeg kunne hjulpet noen her inne med flere ting, men også urolige babyer.. Da bruker jeg fjernhealing, siden det er vanskelig å få de til å ligge rolige;0) Jeg har holdt på med dette i et halvt år nå og fått veldig bra resultater. Jeg vil vel si at i allefall 2/3 deler har fått god hjelp eller blitt friske fra problemene sine. Bla.annet nakke/skulder stivhet, senebettennelser,vonde rygger og mye annet..

Jeg er som sagt i ganske nye enda, og er derfor ikke så veldig dyr heller. Så om noen har lyst til å prøve så hadde det vært kjempe koselig å prøvd å heale f.eks kolikk barn, barn som sliter med å spise eller sove.. Det hadde vært utrolig morsomt om healing kunne vært til hjelp for enkelte her inne.:-)Om det er intresant så ta kontakt med meg på

[email protected] da vel:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha, sorry, men sånt tror jeg dessverre ikke noe på.

Men bevares, ta deg en tur på Haukeland og heal min alvorlig spisevegrende sønn så skal du få belønning som fortjent hvis du fikser det.

Det hadde vel vært på både koselig og morsomt på en gang.....

Skrevet

Det er synd for deg at du ser sånn på det, men hver og en har rett til å tro hva de vil. Jeg hadde vel kanskje heller ikke trodd så mye på det om jeg ikke har fått så konkrete eksempler på at det hjelper.. Jeg har ikke noe behov for å bevise for deg eller andre som ikke tror at det kan hjelpe. Det vil ikke ha noen hensikt hverken for dere eller meg.Men håper at det ordner seg for sønnen din. Det gjør jeg virkelig! Men om noen er åpne til sånnt og kanskje også har erfart å få hjelp før, så har dere nå muligheten til å få litt hjelp til ca halv pris siden det er såpass nytt for meg enda, at jeg synes det er rart å ta full pris som andre healere gjør. Men som sagt.. jeg vet at det er mye skeptisme rundt dette, men jeg vet også at mange har fått hjelp av dette der ingenting annet har hjulpet...

Skrevet

Det er et uttrykk som passer ganske bra her: Tro kan flytte fjell.

 

Men lykke til iallfall med hva enn du gjør.

Skrevet

Og ja.. jeg er enig i det.. Tro KAN flytte fjell! Tankens kraft er utrolig.. Med posetive tanker kan man faktisk utrette utrolig mye, men sannheten er at det finnes utrolig mye rundt oss som vi ikke kan forklare også. Og velger man kun å tro det man fysisk ser, så kan man gå glipp av verdifull informasjon..

Men takk for lykkeønskninger:-) Sender en i retur også jeg:) Og sender også litt posetiv energi til deg og sønnen din om det er greit for deg.. Ikke healing, men en lettere form for healing:0)

Hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...