Gå til innhold

Forferdelig trøtt og sliten :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pågått i et par uker nå. Skal nevnes at jeg har mye rygg og nakkesmerter, men det har jeg jo hatt i flere år. Minsten har styra en del på natta også.

Likevel begynner jeg å stusse på dette, er føler meg utmattet. Vil bare sove. Er hjemme med minsten på litt over året om dagene, og jeg legger meg alltid og sover dupp sammen med ham. Og jeg sovner med en gang, før var det vanskelig å sovne så raskt. Men føler meg som et slakt resten av dagen likevel. skal nevnes at jeg ikke trener, går kun en liten tur med lillemann om dagene.

Kan jeg mangle noen stoffer mon tro? er litt svimmel a vog til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg litt om det jeg opplevde etter jeg fikk førstemann. Ble fryktelig sliten og ikke minst svimmel. Ble skikkelig bekymret så jeg bestilte meg time til lege. Der fikk jeg konstatert for lavt blodtrykk. Dette er helt ufarlig, men temmelig upraktisk siden en blir så svimmel av det. Så rådet jeg fikk var å spise oftere (jeg gikk nemmelig veldig fort ned i vekt etter fødselen - og ble så slank som jeg aldri har vært før). Drikk masse vann - og spis sunt! For mitt vedkommende ble det gradvis bedre etter at jeg begynte å stelle litt bedre med meg selv. Vi mødre har det jo med å glemme oss selv av og til! Håper du blir bedre igjen! Hvis ikke hadde det kanskje vært en ide å bestilt en time til lege sånn at du får tatt noen prøver.... :o)

Skrevet

jeg ville tatt prøve på om du manger jern. I tillegg kunne det vært greit å sjekke ut om det kan være hypothyreose, men du er vel ganske ung, så da er det sikker ikke det:) I tillegg så er det greit å spise karbohydrater, hvis du holder på med noe diett- men det er du kanskje ikke?

Skrevet

Tusen takk for svar!

Holder ikke på med noen diett nei, og er ikke veldig slank akkurat.

Har jo hele tiden trodd at dette kommer av at jeg er ganske så utrenet for tiden, men usikkert nå.

Kanskje lurt å ta noen prøver da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...