Gå til innhold

Jippi, Martin gjør flotte fremskritt :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle vi starte å gi han MM via kopp og flaske, men det gikk ikke bra, han fyllte munnen med melk og gurglet det ut igjen... Jeg var ganske fortvilet... Vi fyllte sonden hans med MM, og var ganske så oppgitt, Martin var urolig og ville ikke ligge stille i armene mine, han søkte mot brystet! Det endte med at vi la han til, han sugde og koste seg, selv om han ikke fikk noe særlig ut i fra mine nypumpede bryster. Ved neste måltid fikk han puppen først, han fikk ikke i seg mye, men storkoste seg grundig med puppen før han sovnet og fikk MM i sonden sin.

Fra i dag skal han forsøke å die ved hvert eneste måltid. Og når han faktisk klarer å die og bli mett, skal jeg legges inn slik at puppen er tilgjengelig 24/7 :D

I går ble han overført fra intensivstuen til noe de kaller 'Voksestuen', så han er virkelig på bedringens vei!

Når vi har fått kontroll på ammingen er det mulig at han vil bli dagpasient, dvs at han får bo hjemme, men må inn på kontroll morgen og kveld for å få medisiner.

Prøveresultatene har kommet tilbake, bakterien som har gjort han så syk er en tarmbakterie han har fått i seg ved fødselen. De vet ikke om den har kommet fra meg eller i fra han selv, men det viktigeste er at siden de nå vet hvilken bakterie det er snakk om er det mye enklere å behandle infeksjonen.

Martin sover fortsatt mye, men når han er våken er han veldig våken, han er kjempe kosete og aktiv. Han ser på oss med et interessert blikk og griper etter ting innen hans rekkevidde.

Det var dagens oppdatering fra oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh så bra!

STÅ PÅ gjennom den tøffe tida...det er deilig når du kan se framover og det bare ligger lykke og lettelser der, ikke bekymringer!

Skrevet

Så flott da! Et lite mirakel den gutten deres:o)

Skrevet

Åh så fint å høre at det går fremover. Så mye dere har vært igjennom! Masse lykke til videre og takk for oppdatering! Følger med dere, vet du. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...