may-mom-05 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det lurer jeg også på! Frøkna her på 2 år varierer veldig om hun tar seg en lur i løpet av dagen, kommer helt anpå hvordan hun sov natten før. Men kunne gjerne tenke meg å kutte ut dagsluren, innbiller meg at hun kanskje er mer villig til å legge seg på kvelden hvis hun ikke har sovet tidligere på dagen. Men kommer jo igjen anpå natten føre, om hun da kanskje hadde behov for èn lur. Dette temaet kan være litt innviklet tror jeg....
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 snuppen min på 2år(idag) sover en lur midt på dagen enda og da gjerne 1.5time. virker som han trenger det selv om han sover hele natta så jeg lar han få lov:) men må jo innrømme at jeg og lurer litt på når han egentlig skal slutte med det, siden flere jeg kjenner ikke sover lur lenger. men de er jo forskjellige og noen trenger det nok mer enn andre:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Eldstegutten vår på 2 år og 4 mnd holder på å slutte nå. Han vil ikke sove i barnehagen lenger, men han er som oftest stup trøtt når han kommer hjem. Kan sovne sittende på sofaen.........Idag gikk vi hjem fra barnehagen og da sovnet han i vogna hjemme i hagen mens jeg bar inn lillebror hehe................ Regner med at han er helt ferdig med lur og mer våken etter barnehagen til høsten igjen : ))
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Poden slutta da han var rundt 2 år, hadde ikke tid til å sove midt på dagen i barnehagen lenger vettu, for mye som skjer!! Så det gikk helt smertefritt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Begynner å lure på om min gutt sover veldig mye jeg? Han er 2 år og 4 mnd og vi startet for etpar mnd siden å vekke han hvis han sover mer enn 2 timer. Og fortsatt så må vi vekke han etter 2 timer. Både i barnehagen og hjemme. Vi legger han kl 19 hver kveld og da sover han 12-14 timer. Jeg regner med at han kommer til å sove på dagtid lenge enda.
Mamma til 3 <3 Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Snuppa vår er 2 år og 7 mnd. Hun sover fortsatt litt på dagen i barnehagen,men ikke hjemme. Da kan det ta opptil 2 timer før hun sovner på kvelden. Skal kutte sovinga i barnehagen snart også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå