Gå til innhold

Noen her som har Xplory?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe den nå tror jeg, og lurer på hva dere syns om den? Også lurer jeg veldig på om den har håndbrems og om det bare er babyshop som fører den.

TAkk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg kan si om den vogna er at den ser ut som en handle vogn.. Den kan umulig være mye trygg heller.

Skrevet

HA ha ja jeg har lest artikkelen...

Ingen her som har vognen som svare på det jeg spør om?

Skrevet

Tror ikke det er håndbrems på den.

har SÅ lyst på den selv, men siden jeg bor så langt nord så vil jeg ikke bruke så masse penger på en vogn som ikke kan brukes store deler av året pga masse snø :(

Skrevet

jeg har vogna og jeg elsker den... :P Såååå lett å trille og manøvrere rundt på barneavdelingene .. (tror ikke de har laget babyavd på de fleste butikker med tanke på at det er mange mødre med barnevogner som vil kikke der...) .. Har ikke håndbrems.. jeg fikk vogna da jeg fikk jenta vår for 2 1/2 år siden.. nå har minsten fått overta den.. Godt brukt vogn og den har aldri veltet eller noe slikt selv om jeg har gått på humpete veier eller grus... Eneste om vinteren når det er mye snø jeg ikke bruker den så mye ute da.. men i bygatene og på kjøpesenter brukes den flittig året rundt! Har også anskaffet meg adapter til bilsetet slik at vi kan bare sette den rett på hvis vi skal inn å handle og han har sovnet e.l :)

Skrevet

Den har ikke håndbrems. Tror flere enn babyshop fører den, mener babyproffsen i Sverige fører den. Andre vet jeg desverre ikke.

Har hatt den og var veldig fornøyd! Kan trille den med lillefingern omtrent. Men det er en byvogn, ikke noe på landtur.

Skrevet

Godt å høre noe positivt om den;) Jeg har en annen vogn jeg bruker l til lange turer og snøvær, så dette skal være ferie og shoppingvogn.

Skrevet

Reflex her jeg bor fører vogna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...