Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hei memo, hvordan er formen. Når får du høre noe...er jo spent jeg da...hehe Forresten hva tror du ang. huskjøp i Spanien: leil eller hus m. basseng? Føler jo selv mere for et hus da...men det koster jo mere da...men lurer på om folk får det utleid og om slike ting virker liksom...en mann fortalte meg at kostnadene til å ha et basseng var skyhøye.. Ellers har jeg vært på synsprøve med S. og han må til øyenlege...stakkar...men ok... Enn dere andre alt vel...???
Expat Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei hei! Memo har fremdeles vondt i magan... Var så vidt på jobb i dag, logger neppe på mer i dag... Du får gå på msn på formiddagen så finner vi deg, vettu. Jeg venter gubben tilbake i morra, og så 69,9 på vekta i dag. Yessss... Hurra for begge!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 grattis expat...jeg har 3 barn her...de spiser nå...men har barnefri i morgen hehe er på da ok? klem
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 memo...ang uke 34...hadde det vært en ide og tatt oss en tur på familieparken to timer nordfor deg...jeg må da kjøre to timer sørover??? bare en ide...hehe
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hvis huset/leiligheten ikke ligger naerme stranda, er basseng et must. Om det skal vaere hus eller leilighet avhenger mer av ókonomien. Tror ikke det er noe problem á fá leid det ut nár dere ikke er der.... Tror jeg fár vite noe i neste uke - men uten ei real lónnsókning blir det nei. Familiepark? Hvilken kan det vaere? Sóren oxo, er ikke sá inne pá "nye" ting i gamle Norge lenger jeg vet du... Ellers har jeg mált lára mine, har gátt ned fra 60-59 cm til 55 cm pá 2 máneder. Den steppmaskina er den beste investeringa jeg har gjort - uten tvil. Husker jeg mátte begynne med briller da jeg var 7 ár - trodde verdens ende hadde kommet. Som jeg grát og grát... lovte dyrt og hellig at jeg ALDRI mer skulle gá utafor stuedóra...... jau sann.... her er jenta som holder det hun lover....
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 hehe familieparken er på namsos tror jeg...vet ikke om det er for langt unna deg da... ler meg i hjel av deg en dag...ser deg for meg med brillene...hadde samma trauma selv...så det stikker...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå