*Isabell* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Vet det ikke flyter over akkurat, men har stort sett bare kjørt forbi der. Skal dit på tur i helga og lurer på hva jeg kan"forvente" av butikker der:)
dumme mamma Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 hehe, ikke regn med å dra på shopping (heter forresten I Bismo) De har to matbutikker, håndarbeidsbutikk, bokhandel, klesbutikk, sportsbutikk, tre kafeteriar, bensinstasjon, elektrobutikk. Tror jeg har fått med de fleste da... Var faktisk flere enn jeg trodde. De har Skjåk Kjøpesenter, der ligger de fleste av disse butikkene. Å ja, de har blomsterbutikk og.
*Isabell* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 hi hi:) hadde ikke planer om noe stor shopping, dfen tar jeg i Bergen neste uke, men kjekt å kikke litt i butikker på småsteder også. Finner ofte litt finurlige ting. Var vel mest ute etter om der var noe annet enn matvare butikker:) Men steike det... tre kafeterier var ikke dårlig altså!! Blir "spennende" å se nå da:)
dumme mamma Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hvis dere skal kjøpe middag må dere dra på Skeid kro og spise spekemat. Eller ett også selvsagt. Men elsker spekematen og potetsalaten de har der. De lager sin egen spekepølse forresten. De har mega porsjoner!!!
dumme mamma Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Unnskyld at jeg spør. Men hva skal du egentlig i Bismo. ikke akkurat reisemål for turister da...
*Isabell* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 :) Nei ikke akkurat Foreldrene mine har campingvogn stående der. Reiser dit for avkobling og å slappe av, så nå tenkte jeg å bli med å se hvrodan de har det der Tror det blit koselig jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå