Gå til innhold

Hvor ofte tar dere gulvvasken hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innbiller meg at jeg har litt støv på hjernen her;)

Gulvvasken her kan ofte taes opptil 3 ganger i uka. Vi har èn hund med rufsete og krøllete pels som drar med seg en hel del inn etter at hun har løpt seg en tur i kratt og busker, jenta på 2 år løper og leker i grus og sand, og vi to foreldrene drar vel med oss vårt inn vi òg;) Synes det selv det kan være litt drøyt og vaske så ofte (må bemerke at det ikke blir vasket like ofte hver eneste uke altså), men jeg kan bare ikke noe for det;) Støvsugeren går stort sett hver dag. Da går jeg bare kjapt over der vi tråkker mest, eller hvor vesla har spist maten sin;) Tror jeg har det fra jeg var liten, fikk alltid høre at jeg var så rotete og lite ryddig av meg, og det skal jeg søren ikke høre noe av nå i voksen alder! ;)

Hvordan er det hos dere? Flere med støv på hjernen? Eller blir det når man for tid?

Er bare nysgjerrig! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Er ikke bare deg nei, vasker gjerne tre ganger i uken jeg også. Men nå sliter jeg litt med bekkenet, så da blir det kanskje bare en gang i uken. Liker meg best når gulvene skinner;-) Blir sikkert ikke lett å vaske så ofte når vi får to.

Skrevet

Da jenta var mindre og krøp på gulvene vasket jeg til og med hver dag:-/

Skrevet

Vasker gulvene to-tre ganger i uken. Men dette er kun fordi vi har hund. Før vi fikk den vasket jeg hele huset en gang i uken. Støvsugeren har gått en gang for dag siden vi fikk hunden, og nå for tiden støvsuger jeg faktisk to ganger for dagen. Han er inne i en periode der han røyter noe helt jævlig og jeg holder på å bli sprø av alt håret, skjønner ikke at han har pels igjen.!!!

Skrevet

Har furugulv, så vasker ikke gulvet så ofte, men støvsuger hver dag. Har ellers litt støv på hjernen, jeg også ;-)

Skrevet

støvsuger 1-3 ganger om dagen og vasker huset en gang i uka.

Lillemann skal bare spise brødskive selv,smuler overalt!!:D

Skrevet

Åh, det var godt å høre at det ikke bare var meg:-D

Får vel legge til at støvsugeren kan gå flere ganger daglig, og nå som bikkja har løpetid, så kan gjerne moppen ta seg en runde daglig. Blodflekker rundt omkring på gulvet er lite givende;)

Elsker også skinnende gulver!

Takker for alle svar - og gjerne flere!

Skrevet

hmmm.. i denne tråden tørr jeg nesten ikke å svare jeg.. eller.. hmm.. nei.. jeg lar det være jeg;0) Dere er flinke!!

Skrevet

Vasker ikke en gang i uka engang jeg

Skrevet

Støvsuger når det blir støvete og vasker gulvet når det blir møkkete (og det er igrunn ganske sjelden)

Skrevet

Hi hi.. Likte svaret ditt florry:) slik var jeg da jeg hadde leilighet alene:) Men så kjøpte jeg hus sammen med sambo, som har et litt annet syn på husvask enn meg, også gikk vi til anskaffelse av hun og når har vi ei tulle også så, da ballet det på seg :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...