Sjefsmegga Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hakket før jeg tar med klesvasken ut, heller på tennveske og brenner hele faenskapen!! ARGH!!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 hehehe, god ide! Eller gjør som meg..... gi det til fretex Ok da, du må faktisk vaske det først, så det var kanskje ikke en god ide :/
Sjefsmegga Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 KO på en god ting med å brenneklesvasken...nemelig at da må man ut å kjøpe nye!!! ( iler ut i garasjen etter tennveska og lighteren!) :-DDD
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Det er kanskje det jeg skal gjøre ja. Se kjære svigers og alle andre som bryr seg...skittentøyskurven er HELT tom! Vennligst ignorer svimerkene på plenen uttafor vaskeromsvinduet...
Sjefsmegga Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Vil minne om at det er St.hans aften på lørdag.og en gylden mulighet til å få fyra opp klesvasken da :-DDD Jeg tror de utslitte joggeuksene og t.skjortene til gubben skal få sitt endelikt på den måten :-DDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå