Aylinah Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Syns ikke det var så lenge siden vi tissa på pinnen jenter,men jaggu har det skjedd ting hehe )
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Skal se på dem jeg.... *mysemysemyse* åååååå, så fine magen...hhehehehehe
Aylinah Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Hihi wEeEEe OPPMERKSOMHET yes yes yes love you
attpåklatt!! Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Fine magen!! Er endel som synes eg er stor... men ser eg er jo akkurat passe .. Husker ikke så godt fra de andre gangene hvor stor eg var på denne tiden.. dårlig på å huske å ta bilder! Hvordan er formen? Vi er jo omtrent like langt.. er 27+0 i dag
Aylinah Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Hehe ja,vet det er flere som har stor mage nå ja ) Formen kunne vel ikke ha vært bedre,syns selvfølgelig det er litt varmt om dagen Men,heller det enn å gå vintern å fryse sier nå jeg,hehe...Fått en del vann i kropåpen,men eller helt knall ) Du da?
attpåklatt!! Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Hei igjen!! Var akkurat å snakket med naboen.. og hun synes eg ikke var stor for å ha "bare" tre mnd igen. Forskjellig hva folk er vant med ja..hehe!! Rart når folk kommenterer noe som en nettopp har tenkt på eller snakket om.. Formen min er preget av bekkenet!! Det samarbeider ikke!! Gjør sykt vondt noen dager, så det tar endel energi og humør kjenner eg, men ellers går svangerskapet sin gang! Alt står bra til men den lille.. er aktiv der inne ihvertfall!! Har heldigvis ikke vært noe plaget med vann i kroppen.. bruker støttestrømper, så beina er til å leve med... enda!
Aylinah Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Hehe ja,noen forblir søte og små,mens andre eksplodere hehe Flotte mager har vi alle lell. Usj,ja jeg hører de bekken plagene kan være et skikkelig herk,bank i bordet at jeg har slippi unna enn så lenge. Sykemeldt eller?? Hmm,støttestrømper ja..Virker dem,hehe skal ut og fly og fikk et tips om å bruke det ja....
attpåklatt!! Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Ja, er sykemeldt 100% nå. Prøvde en stund med 50%, men det gikk ikke så lenge! Har jo litt "oppgaver" å ta meg av hjemme og.. så det merkes godt noen dager ja, men "bare" tre mnd igjen!! hehe Er avhengig av strømpene!! Så de virker på meg ihvertfall.. Hadde satset på et par siden du skal fly i tilleg til å være gravid, og det er sommer og varmt.
Aylinah Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2007 Men så lenge du er sykemeldt så kan du iallefall ta alt i ditt tempo hjemme da,hehe det er jo greit ) Ja,jm sa jeg måtte drikke masse vann før fly turen,på med støttestrømper og gå masse hehe.Skal bare sitte på fly i 2timer da,så skal nok gå bra hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå