Gå til innhold

God Morgen Ka-Ping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du er her .. :P

du, kan du fortelle meg hvordan i all verden du fikk gubben din å se harry potter?

syns det er helt fantastisk historie/eventyr, å har så lyst å dele emd han. ikek leser han, å han nekte meg å lese høyt for han. å han vil ikek se film. så da blir det til at eg fortell han om det.. han er så AAAARRRGGGG!!!! irriterende... men å sitte å se på alt han like, ja DET skal ses på... kjenne eg blir litt sprø..

men herregud, han må ha ros da.. har nå klart å få han å se frustrerte fruer!!!!! å Grey's elske han!!

men vil han skal få se harry potter, for den historien er bare helt fantastisk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har til å med lest ALLE bøkern HØYT til min lillesøster, å ho like dem kjempegodt!! har tilbudt emg å lese dem til han, men nei.. det "har han ikke tid til"...

Skrevet

Gubben min avviker litt fra standard-modellen... han kan ikke fordra å se på fotball eller vintersport, den enenste sporten han ser på er motoGP (motorsykler rundt og rundt), motorcross og en sjelden gang boksing eller fighting (men det går på natta så det går ikke utover meg, hehe). Han elsker eventyr, det var faktisk han som overtalte MEG til å lese Ringenes Herre... han liker å bli lest for, og ser gjerne Harry Potter-filmer og animasjonsfilmer sammen med meg (the Incredibles osv).

Han liker Ugly Betty, House og CSI, akkurat som meg. Frustrerte fruer liker ingen av oss, så det er jo greit... :)

Skrevet

vi har bare nrk1 og tv2..

så vi ser House også, å liker det godt. han hater all form for sport, men han ser nyheter, det gjør ikek jeg. han elsker båter, gravemskiner å egentlig alt med motor.. han velger helelr å slappe av hjemme å utsette ting han ikek trenger å gjøre, han oppsøker ikke albeid, da han faktisk har 2 jobber, å jobber damaaang timer i døgnet.

han er sånn som sovnet under ringenes herre da vi var på besøk (!) å sa det var de mest bortkasta timene i sitt liv. han så 28 minutt av harry potter, før han gikk i garasjen...

blir en smule sprø av han ja...

åsså sir han eg er merkelig som like sånnt, for det er så uekte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...