så gla' Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Begynte på nye BT-tabletter for en uke siden. Jeg har IKM søndag 24.6, men har allerede nå masse SYMTOMER... Bare det at bivirkningene på BT-tabl., er ei liste lang som et vondt år, og mange er lik symptomene på graviditet. Symptomene jeg har er; trett, kvalm, tørste, humørsvingninger, løs og oppblåst mage, vondt/spenn i kjeven, brystene virker tyngre (ikke ømme), hodepine.. Ah, kommer ikke på fler i farten. Jo også har jeg litt murringer, men ikke mye. På lista over bivirkninger er det bare mensmurringer og vondt/spenn i kjeven som ikke står. Ellers er alle de andre "symmptomene" å finne blant "bivirkningene". Forresten kanskje ikke humørsvingningene heller... Dem tar nesten livet av meg, og mine omgivelser. Gråter for alt, godt eller vondt. Sint som en okse.. Huff, kanskje det er PMS. Har aldri vært plaget av det før men... Vel, får smøre meg med tålmodighet frem til søndag. Men, er det mulig å få alle de bivirkningene av BT-tablettene da?
chianti70 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei, så gla'! Det hadde vært så veldig morsomt om det IKKE var bivirkninger av BT-tablettene!!!! Hadde forresten vært gøy å se deg så sint, for det kan jeg nesten ikke forestille meg, men så har vi bare rukket å treffes en gang da - her er det skjulte sider :-))) Håper at tanta holder seg langt unna på søndag! Klemmer fra meg!
så gla' Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Tanta kom i natt! Syklusen er nok litt på tur. Det må være en blanding av PMS og bivirkninger på tablettene. Du skulle sett meg ta kontorsøstra hos legen min. Det var når jeg skulle hente resepten på BT-tablettene. Jeg satt i 1,5 timer og ventet på en resept. Trodde jo jeg skulle inn til legen, så jeg satt der og ventet... Men nei da, en resept i hånda og "det blir 35 kr takk", fikk meg til å eksplodere! Resepten skulle jeg jo egentlig hatt når jeg hadde legetime to dager i forveien, og da koster ikke den noe. Men, legen ville sjekke med sykehuset hva slags tabletter jeg skulle begynne med, derfor skulle jeg komme tilbake to dager sener, kl 12. Og der hadde jeg sitti og venta så lenge. Kunne vel bare fått beskjed om å komme tilbake litt senere på dagen for å hente resepten. Og, Ikke det at 35 kr betyr noe som helst, det var nok ventinga som fikk frem raseriet i meg. Vel, hun sa jeg kunne beholde pengene mine, men legen min hadde da jammen jobbet for meg i over en time nå med å snakke med sykehuset. Han har hatt to dager på seg, var svaret mitt. Også gikk jeg... Huff. Skal tilbake dit i morgen. Da kommer hun sikkert til å "hevne" seg på meg. Jeg må sikkert vente kjempelenge, og alle som ikke har time får komme før meg. HJELP, Paranoid! Jeg? Neei! He, he.. Vel, nå som tanta har kommet skal jeg kose meg med litt øl og vin i helgen. Da kan jeg nok det når vi skal reise på cruise også. Egentlig litt godt å tenke på. Håper bare det blodtrykket blir bedre og at bivirkningene blir mindre. Kanskje vi kan møtes i morgen? Sender deg en sms jeg :-) Også får vi håpe serveringsdamene oppfører seg. Jeg er litt PMS ennå kjenner jeg *smile*
chianti70 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg gleder meg til å se deg i morgen ja, selv om jeg ble "litt skremt no", neida det skal mer til å skremme meg, men jeg skjønner at du blir irritert av å vente så lenge. Du får mumle innpå et eller annet til kontorsøstra om hormoner eller noe, så blir du nok raskt tilgitt. :-) Ja, den tanta den tanta kommer når en helst ikke vil det, men det betyr at du kan prøve å nyte livet og tenke på noe annet en stund. Dessuten trenger du jo å konsentrere deg om din egen helse og livskvalitet også. Neste måned er det en ny sjanse! Gleder meg til i morgen! Klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå