frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kun 1 type ost og 1 type kjeks. Her er det Saint Albray (med eller uten blåmugg, samme det!!) Ritz Og, - hva er best å drikke til? Er jo snadder med rødvin.... =)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Den nye kjeksen huske rikke hva den heter som er med basilikum og hvitløk. Og hvit castello. NAM.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg ELSKER creme cherie :0)
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Salinas kjeks litt salte mmm og greddost,krydderost,babybell og vanlig gulost,mange gode oster..ogdruer og vin ja...
suseduse Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 jeg elsker brie!!! namnam! samme hva slaks kjeks... og med druer og/eller paprika! vi prøvde med hvitvin en gang, fikk en polet anbefalte til det, og den måtte vi helle ut, veldig søt og mye muskat!! så jeg anbefaler rødvin, selv om jeg er et hvitvins menneske
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hvis du kjøper en litt tørr hvotvin så går det helt supert til ost og kjeks. Sist kjøpte vi est est og det var nydelig.
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 svogeren min jobber på polet og har lært følgende på vinsmaking. en munn vin, kjenne og smak, svelg (eller spytt ut som de ofte må gjøre), ta en bit av babybel (disse små runde ostene med rød pakning, finnes også i gul). disse smaker lite, og er så "tørre" at de passer godt. da fjernes smak en har i munnen fra forrige vin, og man er klar til å smake en annen sort.
Tibra Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Taleggio (italiensk ost, mmmm) Ritz Til å drikke vil jeg ha champagne (eller musserende vin er det vel helst lommeboka har råd til...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå