Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Lurer litt på det selv, men TROR det er nesten det samme, kanskje bare det at maserier ikke er fullt så vondt og ikke blir like regelmessig som ordentlige rier.. Rett på meg hvis jeg tar feil folkens...
Turid Laila Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Maserier er en mellomting mellom kynnere og rier. Ikke fullt så vonde som rier, men vondere enn kynnere. De er ikke regelmessige, kan være regelmessige en stund for så å gi seg.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Har hørt at maserier og vanlige rier er det samme, bare at maseriene ikke medfører større åpning slik vanlige rier vil gjøre.
VinterSol+2 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 det stemmer vel ikke helt det heller, tror jeg.. tror maserier kan vare litt lengre enn rier, og de hjelper definitivt på åpning.. men ikke fullt så vondt og effektive som skikkelige rier.. kynnere og maserier oppleves helt forskjellig for meg, iallefall.. når jeg har maserier, så merker jeg ikke en gang om jeg har kynnere, for kynnerne gjør jo ikke vondt, de er bare ubehagelige.. (men det er jo en del av maserien at magen strammer seg som ved kynnere da, så delvis det samme, på en måte..)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Da hører vi på eksperten ;-) Du som er midt oppi maseriene vet nok myyye mer om det der enn meg som aldri har hatt en ri i hele mitt liv! (Lykke til forresten, VinterSol, håper det tar seg opp og blir litt skikkelig action på deg snart!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå