PrøvLykken Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Om ein time skal me skrivast inn på sjukehuset, og i morgon skal me få møta babyen vår. Det er berre so sinnssjukt! Går det an å tenkja på noko anna?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 heldiggris du da;) Er det planlagt ks eller blir du satt i gang? Litt nysgjerrig da..hehe!
PrøvLykken Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Fikk vita i går at det blir keisarsitt i morgon. Seteleie er grunnen, og sidan det var lite fostervatn ville dei ikkje vente! Håpar du snart er ferdig med ventetida di, du og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå