Gå til innhold

Dette med slagskampanjer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått den brilliante ideen, da det er 4 barn i barnehagen der jeg har jobbet, som har en Kosepose der. så har de barnehageansatte, som forguder posen, gått ut å sagt at ALLE med babyer i barnehagen så absolutt skulle hatt seg en slik pose!!

de er jo med huller til seler også, noen har andre poser uten huller. voksien (som er nødvendig i det kalde nord, så alle her har en sånn) er jo altfor varm nå, å ellers, så må de tulle rundt med de teppene, pleddene osv osv...

Så da tenkte eg, at eg sku sende ut en sånn flygeblad til disse foreldrene, at alle dem med barn i barnehagen her, inngår i en kampanje, der de får noen hundre kr i rabatt om de handler nå før, f.eks 15 juni.

så denne ideen syns eg va meeeget smart, så får eg spredd posen mer her i nærmiljøet da.

Dette håper eg da vil slå ann, å anbefaler dere som er på begynner-stadiet å kansje prøve dette. skal komme tilbake, for å si hvordan det gikk da.. :)

om noen har noen innspill å komme med, så kom gjerne med råd, ris el ros om min lille ide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...