Mor til en prins & ei prinsess Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har en på 10 måneder som har 38,6 i feber.Kan jeg ta han med ut?vil det gjøre det verre?
Honningmelon Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Ja, det ser jeg ikke noe problem med. Vi fikk beskjed av legevakta en gang da vi var der med eldstemann, at vi måtte bare ta han med ut hvis han ville det.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Har aldri forstått vitsen med at små barn med feber på død og liv må bevege seg ytendørs. Når jeg har feber vil jeg aller helst være inne - under dynen.
adelia*termin 18/10* Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Legen sa til meg at jeg kunne ta med minsten ut om feberen ikke oversteg 38,5 og at han hadde BRA allmenntilstand
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg synes allmenntilstanden er viktigst. Virker han OK, synes jeg det er helt greit. I tillegg kan det gjøre godt å få sitte litt i skyggen med masse og drikke. Å ligge under dyna med feber vil jo uansett bare gjøre han varmere.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Kommer vel litt ann på været? Varmt vær med sol, eller regn og 7 grader?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå