Gå til innhold

Kan man ta feberbarn med ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 10 måneder som har 38,6 i feber.Kan jeg ta han med ut?vil det gjøre det verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ser jeg ikke noe problem med.

 

Vi fikk beskjed av legevakta en gang da vi var der med eldstemann, at vi måtte bare ta han med ut hvis han ville det.

Skrevet

Har aldri forstått vitsen med at små barn med feber på død og liv må bevege seg ytendørs. Når jeg har feber vil jeg aller helst være inne - under dynen.

Skrevet

Legen sa til meg at jeg kunne ta med minsten ut om feberen ikke oversteg 38,5 og at han hadde BRA allmenntilstand

Skrevet

Jeg synes allmenntilstanden er viktigst. Virker han OK, synes jeg det er helt greit. I tillegg kan det gjøre godt å få sitte litt i skyggen med masse og drikke. Å ligge under dyna med feber vil jo uansett bare gjøre han varmere.

Skrevet

Kommer vel litt ann på været?

Varmt vær med sol, eller regn og 7 grader?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...