Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Det kan alle snakke om ting hvor alle er enige med hverandre og ingen gjør noe galt. Alle har de samme bilstolene, samme vognen har barn som begynner i barnehagen sammtidig og alle foreldrene drikker kaffe sammtidig.
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg og gubben så på Harry Potter her en dag. Der har Professor Humlesnurr en tenketank, der han kan hoppe oppi og se om igjen situasjoner der han ikke husker helt hva som skjedde. Oj, så praktisk, sa jeg - det burde vært standardutstyr når man gifter seg! Nehei, sa gubben. Tenk hvor kjedelig det ville vært da!
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jo er ikke dum,men syntes det blir for teit,skjønner ikke hvorfor man skal legge inn innlegg her om hvem som er best og gjør det som er rett. Vi har hver våre meninger om hva som er rett og galt og gjør det som er rett for våre barn,det er da ikke nødvendig og skrive inn her hvis man har sett noen som har et teppe over vogna eller setet "feil" vei....kanskje det er en grunn og et engangstilfelle,kanskje de var på tur og ungen må ha det mørkt når h*n sover og man gjor vel det istedet for og få en sutrete unge som ikke har sovet. Men godt noen er perfekte,men jeg gjør selv det som er best for ungen min i en hver situasjon,og i noen situasjoner får man ikke muligheten til og gjøre som man helst hadde ønsket,skulle vi på ferie og kjøre langt hadde jeg kanskje snudd stolen for den turen,men da har jeg valgt det som er best for oss. Så hvorfor bry seg om hva andre gjør,er det ditt problem,ingen er gjor alt rett!
eva luna Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Eller en side der alle er enige med Angelica...
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Du ER virkelig barnslig du.
snurkle Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Hmm, er noe spesielt at nettopp du leker moralens høyvokter her da frk vannkopp...
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 Men men Angelica: Siden man selvfølgelig står for det man sier her inne; Kan du ikke gå bort til noen neste gang da som ikke gjør som du ønsker, og fortelle dem hvor landet ligger?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 Må le litt for noen går jo helt fra skaftet. Jeg har ikke lagt inn et innlegg om hvem som gjør hva riktig, men jeg yter min mening og spørr hvorfor? Er det vanskelig å forstå??? Jeg tviler ikke at alle gjør det som er riktige for dem, men jeg skal fortsatt få lure på hvorfor. Selvom jeg syntes det å ha et pledd pakket rundt en vogn høres og ser varmt ut må jeg få mene det uten at jeg skal gå under den perfekte mor holdningen?
Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 KOSESIDEN!!!!!!!!!!!!!! Den vil jeg ha ;-) Hehehe!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #15 Skrevet 20. juni 2007 Nope det ville vært forferdelig kjedelig, jeg er for debatter hvor alle kan diskutere å rive seg i håret av frustrasjon, det er jo det som gjør en diskusjon god.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #16 Skrevet 20. juni 2007 He he så da kan jeg ikke yte min mening om andre ting?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #17 Skrevet 20. juni 2007 Å herregud , har mange pms her i dag, for noen er veldig hårsåre her jaaaaaaaaaaaaaaa. KANSKJE derfor jeg spør her da for jeg lurer på hvorfor og hvilken grunn. Til nå har jeg fått en god og da mener jeg god grunn og det var et barn som hadde en sykdom! Om andre mener sol er god grunn så får det være dems sakm heeeeeeeeeeeeeeeeeelt greit. Noen her inne er så på heksejakt at jeg har ikke sett maken. IKKE ha samme mening og du får pelle deg vekk moralen.
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. juni 2007 #18 Skrevet 20. juni 2007 hvis du lurer så fælt gå og spørr den kanskje de har en god grunn til deg,vi vet ikke hva andre som gjør dette tenker,det kan være forskjellige grunner.... Gjør du alt slik det står i boka du,kanskje andre reagerer på noe du gjør,så la folk gjøre det de mener er best for deres barn? Og jeg har ei veninde som gjør dette og det var i dyreparken,hun skulle sove og får ikke sover når det ikke er mørkt eller ser folk...så da er det bedre og la ungen få sove slik 1-2 timer og være opplagt etterpå,og kan få så mye frisk luft hun vil...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #19 Skrevet 20. juni 2007 Jeg valgte å spørre her, og nei selvom man lager en debatt her MÅ det ikke si at man gjør ting etter boka, kan ikke fatte hvem bok dere prater om for jeg har gjort ting på min måte og har noen problemer med så får det være, jeg hiver meg iallefall ikke rundt på en debattside å høvler folk inn selvom de gjør ting på en annen måte. Meningen min får jeg lov å ha uansett hvilken debatt det skal være, uten at jeg personlig skal begynne å "disse" andre her. Noen har tydelig problemer med det!
snurkle Skrevet 20. juni 2007 #20 Skrevet 20. juni 2007 Nå skal jeg gi deg bakoversveis; jeg er igrunn enig med deg angående teppe/vogn! Er kanskje mange som (med vilje?) feiltolket innlegget ditt. Tykke tepper/dyner TETT pakket rundt vognåpningen er helt klart en uting, uansett grunn. Et helseteppe eller lignende løst slengt over derimot er en helt annen sak..
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. juni 2007 #21 Skrevet 20. juni 2007 nei det er ikke det,er enig gjør det ikke selv,men hadde jeg måttet en gang slik som venninda mi så ok for en gang,men hvorfor bry seg det er vel opp til dem om de vil koke barna....og vi vet vel ikke mer en deg om hvorfor de som gjør dette gjør det,men er vel alltids en grunn,tviler på svaret er for at ungen ikke skal fryse.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #22 Skrevet 20. juni 2007 Ok greit for meg bare du tar med pudderet så kommer jeg...hoho
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #24 Skrevet 20. juni 2007 Det er derfor jeg skriver her, for å starte en debatt!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #25 Skrevet 20. juni 2007 He he nei da skal mer til å gi meg bakoversveis og ja noen leser kanskje ikke godt nok før de svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå