dumme mamma Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Ble så irritert en dag. Vi var en stor gjeng som koste oss sammen denne dagen. Mange kamerater av sambo med familier. Den ene familien bor i nærheten. Vi hadde masse kontakt med dem før, var barnepiker, fant på ting sammen etc. Da de flyttet (var naboer en stund) var vi plutselig ikke gode nok lenger. De ringer aldri, kommer aldri på besøk, dvs. han gjorde det i starten men aldri hun. Denne dagen kom han bort til oss. Har ikke sett noen av kameratene sine på kjempelenge. Han stod og snakket lenge, men plutselig hadde de dratt. Da fikk vi beskjed om at det var for mange folk og ble så slitsomt... Stakkars mann, skal han ikke få snakke med kamerater han da... Hun gadd ikke engang hilse, smile eller snakke til oss hun da. Lik for alle da, til og med dem hun har reist masse på ferie sammen med. Blir så irritert. Kan hun ikke tenke litt på sambo og at han vil ha kontakt med kamerater da?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Dette er vel ikke din kamp å ta...... kan jo være en grun til hvorfor det er slik. Du kan jo alltids spørre han neste gang om hvorfor han er blitt slik tøffelhelt, eller ringe henne og spør om hun er sur for noe. Jeg hadde invitert dem atter en gang - bare for å kommet litt i snakk.
Odine! Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Kanskje hun har problemer med mange mennsker - be dem på middag bare de to, og se om hun er annerledes da.
dumme mamma Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 nei, hun har blitt mye bedre enn oss bare. Vi er ikke verd å ha kontakt med lenger. Å da skal ikke han heller. De hadde vært samme plassen flere ganger før i det siste. Men da vi var der måtte de dra tidligere. Synes det er så dårlig gjort.
Mynona Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Har du bytta nick? De liker dere ikke vel da. Eller hun liker dere ikke. Er det noe big deal?
dumme mamma Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Prøvde å bytte, men byttet tilbake jeg. Likte best de gamle. Hun er slik for alle hans venner. Men jeg driter egentlig i det jeg da. Ikke noe savn akkurat. Men synes synd i ham.
Mynona Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Ok=) Ja det er synd for han. Vi har et sånt par i gjengen vi og, og jeg tenker bare at det er et valg han har tatt, og de har det sikkert bra sammen bare de to.
dumme mamma Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Ja, vi får håpe det. De har tre barn sammen så, vi får håpe han holder ut
*Isabell* Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Har en slik "venninne" selv. Hun var verdens beste tidligere, ble sammen med en som har en pappa med MYE penger. Typen hennes er helt ok med bena godt plantet på jorda, men hun er rett og slett blitt "for fin" for oss andre i gjengen. Lagt om dialkten sin til en dialket som ligger milevis unna. skjønner ikke helt hvorfor, og er voldsom å skal vise at nå tjener de bra også..Er bare tåpelig med sånne folk. Tenker selv at det er hennes tap ikke mitt Synd for kompisen til mannen din at det skal være slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå