Gå til innhold

Da har svigermor tatt med seg guttene mine... 1,5 uke! :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.... tar dem med seg til seg, 8 timers kjøretur herfra!

Savner gullene mine allerede jo... hehe... Men jeg skal jobbe jobbe jobbe, så håper dagene går fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt for guttene dine da!!!! :) Håper selv jeg greier å sende fra meg snuppa i 1-2 uker når hun blir 2-3 år. Er 4 mnd nå og mamma og pappa har allerede planlagt at de skal ha henne med på campingferier uten meg når hun kommer opp i den alderen:)

Hvor gamle er guttene dine da??

Skrevet

Tida raser nok av gårde når du skal jobbe :-) De kommer nok til å kose seg kjempe mye, og blir sikkert litt bortskjemt ;-)

Skrevet

Eldste er 4,5 år (han er hos pappa'en sin annenhver uke, så han er jeg blitt vant til at han er vekke 1 uke i slengen)

og minsten er 13 mnd'er!!! hehe....

(greit at svigermor ser på begge som sine barnebarn da, eldstemann skulle jo egentlig til sin far nå men hun ville gjerne ha begge barnebarna med på tur) =)

Dem kommer jo til å storkose seg, eldstemann våknet før fulgene feis i dag og maste om når han skulle bli hentet :)

Men minstemann er så liiiiiten jo! hehe.....

Men jeg får vel nyte det mens jeg kan tenker jeg :)

Skrevet

Skjønner godt at du savner dem.. Her reiste junior til mine foreldre på søndag, og skal være til mandag - da reiser jeg etter.... Men gud så stille det er i huset uten han. Men skal love at jeg ha fått gjort masse i huset som har stått på vent lenge... Men skal bli godt å se han igjen...

Men jeg slapper av da, for vet han stor koser seg, blir bortskjemt - og får full oppmerksomhet... Det får nok dine gutter og tenker jeg..

Skrevet

Jada, jeg vet dem vil storkose seg og bli godt bortskjemte :)

Så jeg får nok bare prøve å nyte det tenker jeg. hehe.... Har bare aldri vært sååå lenge vekke fra minsten før, lengste var 5 dager og da måtte jeg reise nordover i begravelse, da hadde jeg tankene mine på noe helt annet lissom. hehe...

Er nok værst for oss mødre tenker jeg :)

Men skal være godt å få litt alene tid med samboeren min da, bare meg & han :D

Og vi skal 1 uke til syden i slutten av Juli, svigermor & stefar til sambo spanderer :) Så da skal dem passe gutta da også =)

Skrevet

Hm... kan jeg få låne svigerforeldrene dine??? Bare åsnn til de har spandert tur på meg og smabo også altså!!!! :) Trenger de bare til det for eller har jeg en helt topp svigermor!!

Skrevet

hehe, dem spanderer den turen fordi vi hadde et ganske stort prob oss i mellom nå for en stund siden (han var utro)

Så da mente dem at vi hadde godt av en ferie alene, vekk herfra. :)

(vi har faktisk aldri hatt ferie alene vi 2) :)

Men ja, dem er utrolig snille :)

Skrevet

Høres kjempelurt ut. Ingenting er som en romantisk ferie :-) Hvor jobber du, forresten?

Skrevet

Jeg er Lidl dame :)

Så jeg jobber sent i dag, begynner 13.30 =)

Ja blir godt med en romantisk ferie, så lenge jeg overlever flyturen :P

Skrevet

jeg bor ikke så langt fra Lidl, men kommer aldri på å handle der. Er nok et vanedyr :-)

Skrevet

Lidl på Os eller i Bergen en eller annen plass???

Vi har jo masse varer som vi er vant til også da, Gilde, Toro, Cola, Pepsi and so on =) hehe....

Skrevet

Os. Regner med det er der du jobber? Vet dere har vanlige varer, men det er nok heller bilen min som er så vant med å kjøre til Rema eller Flåten :-) Skal sjekke ut Lidl snart!

Skrevet

Syns jeg du skal =)

Er på Os jeg jobber ja :)

Flåten ja, dagene mine går fort bort der... hehe... bor rett ved siden av og jeg pleier å være ganske lei etter en dag på jobb så da er det så mye lettere å suse hjem å ta meg en tur på Flåten :P *skamme seg skulle jeg* hehe...

Men nå er jo Flåten 45 grader da, VARMT! Hvertfall andre etasje, god damn :/

Men greit for lommeboka da, slipper shoppinga! :P

Skrevet

Ja, jeg orker ihvertfall ikke prøve klær og sånn. Var 36 grader på Vero Moda sist jeg var der!

Skrevet

Åh djizes! :-O

Man kunne nesten tatt dem som en treningsøkt, man svetter hvertfall godt nok om man er der og prøver klær :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...