Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn...


2 på jorden og 1 i himmelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på snart 5 satt i senga mi i går morges, mens jeg enda holdt på å våkne. Sover bare i trusa...

 

Snuppa sitter å ser på meg, puppene mine er tydeligvis ute av dyna.

Hu sier: puppenne dine er tomme nå.

Ja svarer jeg.

Hu sier: jeg synes de er fine for det jeg.

 

Søte lille jenta mi.

 

Måtte le litt da, der hu satt å beundret puppene mine. Tror hu ønsker deg pupper selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så skjønn :) De kommer med mye rart disse små...helt herlig!

 

Har et gullkorn fra mitt tantebarn, han kunne kanskje være rundt 6-7 år da. Tok han med på butikken og før vi gikk inn sa jeg at nå måtte det ikke bli noe mas, da kom det kjapt:

 

"Men tante da! Å mase er jo det unger gjør!"

 

Den syns jeg var god..

Skrevet

He he :) disse var jo bra begge to!! :)

 

Har en jeg også fra en Bhg jeg jobbet i.... En jente på 4 år kom bort å dro en kollega av meg i jakke også sier hun... " Vet du... mamma og pappa sier at vist jeg er stor og flink jente og sover på rommet mitt hele natte med døra igjen så skal jeg kanskje få meg en lillesøster eller lillebror" :) Så søt den jenta da:) Hun ble storesøster året etter så hun greide nok å være på rommet sitt lenge nok ihvertfall;)

Skrevet

Glemmer ikke ungen som var med i garderoben i svømmehallen med mammaen og mammaens venninne. Han/hun ble kjempebegeistra da det viste seg at venninna også hadde pupper: "mamma, mamma. Hun har pupper akkurat som deg!"

Skrevet

*ler*

 

barn er bare super herlige!!

 

Må nesten fortelle en historie til om suppa da, da var hu litt over 3 år.

 

Vi sitter på kjøkkenet og jeg sier at i morgen skal vi i bryllup til onkel X og onkel Y.

Hu kikker på meg og sier: hvem skal de gifte seg med?

Jeg svarer. med hverandre

Hvor hu svarer: men egentilig er det en gutt og en jente som gifter seg.

Ja svare jeg: men noen ganger er det to gutter eller to jenter som gifter seg.

Hvor hu svarer: Men egentlig er det en gutt og en jente.

Ja sier jeg det er det.

Hu ga seg liksom ikke, for EGENTILG er det en gutt og en jente som skal gifte seg.

Herlige jenta mi.

 

Her for en uke siden en søndag det er pent vær får de hver sin brødskive i handa ute.

Så kommer det fra snuppa: Dette er livet!!!

 

Nyt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...