Solitude Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Helt seriøst så snakker 2,5 åringen min i ett fra kl 07 til 19... Har faktiskt tatt tiden på han i går og det var stillhet i max 5 min imellom *puuhhhhh* Klokken er bare litt over 10 men jeg er mer sliten i hodet en etter en hel dag på jobben.. Han har bare sååå mye å fortelle. Syns det er vanskelig å holde konsentrasjonen hvis jeg skal prøve å få gjort noe fornuftig, fordi man blir stadig avbrutt av skravlingen. Nå ga jeg helt opp og satt på Elias *hysj* For en forferdelig mor
Odine! Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Skravler fra morgen til kveld? Litt slitsomt? Ikke alltid du forstår hva han sier? Jeg gjetter på at du er mor til en kommende politiker! ;-)
Solitude Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 NEiiiii... ikke si det da *LOL* Så de begynner sååå tydlig å bable nonsense
Nit@™ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Eldste gutten min var slik. Det roer seg etterhvert ) Han sang til og med i søvne, så ikke en gang da var det stille )
may-mom-05 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, da er vi flere. Frøkna her er 2 år og 2 mnd (for å være helt nøyaktig), og hun har også så utrolig masse å fortelle. Spesielt opptatt er hun med å snakke i telefonen sin, da snakker hun med all verdens mennesker tror jeg, for skravla går på alle mulige språk. Hender at hun prater litt med pappa eller mormor òg, men mest moro er det å snakke noe helt uforståelig;) Ellers er det veldig moro å synge en trall, fortelle om alt hun ser i bøkene sine eller hva hun skal tegne. Hun har en boks med klosser, som hun gjerne leker med, og da har hun en del å fortelle om hva hun skal bygge seg:-D Spesielt er det moro å lage "la-bil" (lastebil), og da sier hun at det er sånn pappa kjører og brummer avgårde! Herlig! Men kan til tider bli mye - ja Hun sluttet med smokken for halvannen måned siden, og etter det har språket og skravlingen skytet virkelig fart. Ble helt målløs jeg, over at det gikk så fort. Vi skjønner en god del av det hun sier, og det er moro. Men dem har noe i gjære hele tida disse to-åringene, så det er ikke tull at man blir sliten i hodet etter hel dag med dem altså
Honningmelon Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Yes!!! Jeg har en på 3,5 år, og her går det i ett!!! Det er så utrolig mye lyder på den gutten. Han må si noe hele tida, og har han ikke noe å si, så sier han bare: mamma? Ja? sier jeg. Men, så er det ingenting. Setter på en film innimellom, for da blir det stille :-)
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 He går det også i et fra morgen til kveld. Han snakker til og med i søvne. Her i huset hjelper det bare ikke å sette på en film, for da skal han gjenta det dem sier og spør om jeg hørte det ol.. Han er 2 år og 5 mnd. Og det er slitsomt hihi
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jada, og det blir bare mer og mer.. Hun klarer virkelig ikke å være stille. Hehe. Er veldig morsomt da, selv om det suser i hodet mitt innimellom.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har en datter på 3 som tyter noe helt forferdelig! Hun snakker om alt og ingenting, og besvarer ALT med spørsmål. Det er til å bli sprø av enkelte dager. I tillegg er hun rimelig veslevoksen, så det kan jo være ganske morsomt noen ganger da:) Hun får med seg det meste av det vi voksne prater om og liker å bli tatt med i samtaler. Folk pleier å si at hun høres ut som meg etter at jeg har drukket en flaske vin -hehe! Da går nemlig kjeften i ett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå